צפו בתקציר: אברטון ניצחה 0:1 את ניוקאסל ועלתה למקום השמיני

תיאו וולקוט
תיאו וולקוט | AFP

וולקוט כבש בדקה ה-51 וסידר לטופיז שלוש נקודות במשחק מרכז טבלה. איטליה: ורונה עם רגל וחצי בליגה השנייה אחרי 3:1 לגנואה. ספרד: לבאנטה עשתה צעד חשוב בדרך להישארות עם 1:3 על בילבאו

(גודל טקסט)

משחק חסר חשיבות שנערך הערב (שני) הסתיים ב-0:1 של אברטון בגודיסון פארק על ניוקאסל במשחק שנעל את המחזור ה-35 בליגה האנגלית.

תיאו וולקוט בעט בדקה ה-51 מתוך הרחבה כדור אדיר לרשת העליונה וכבש את שערו השלישי העונה בליגה במדי הטופיז. שלוש הנקודות מעלות את הכחולים למקום השמיני על חשבון לסטר. המגפייז נותרו במקום העשירי עם משחק חסר.

איטליה: ורונה הפסידה 3:1 לגנואה ונמצאת עם רגל וחצי בליגה השנייה
למרות שלא ממש היה לה על מה לשחק, המארחת תקעה עוד מסמר בארון של ורונה, שארבעה מחזורים לסיום העונה נמצאת במקום ה-19 והלפני אחרון, במרחק שש נקודות מהקו האדום. כבר בדקה השישית יורי מדיירוס קבע 0:1 לגנואה עם שער גדול מחוץ לרחבה, ולמרות שרומולו השווה בפנדל בדקה ה-64, דניאל בסה (78) וגוראן פאנדב הוותיק (90+3) קבעו ניצחון לרוסובלו.


ספרד: לבאנטה התקרבה להישארות עם 1:3 על אתלטיק בילבאו

הצפרדעים עשו צעד משמעותי לעבר הבטחת עונה נוספת ב"לה ליגה", כשארבעה מחזורים לסיום העונה הגדילו את הפער מהקו האדום לתשע נקודות. ראול גארסיה אומנם העלה את הבאסקים ליתרון מבעיטה מחוץ לרחבה כבר בדקה השמינית, אך אניס בארדהי המקדוני קבע מהפך בשתי בעיטות חופשיות (42, 44) נהדרות. את תוצאת המשחק קבע חוסה מוראלס בתוספת הזמן.

תיאו וולקוט (AFP)
תיאו וולקוט (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי