קלופ יעניק מנוחה לשחקניו, סטוק תנסה לנצל זאת באנפילד

קלופ
קלופ | Gettyimages

לקראת הגומלין מול רומא בליגת האלופות, מנג'ר ליברפול יעלה עם מחליפים. היריבה תנסה לשפר את מצבה בתחתית. סוונזי רוצה להפתיע את צ'לסי שמצידה מחפשת את המקום הרביעי

(גודל טקסט)
ליברפול תנסה לרדת לקרקע אחרי הניצחון הענק על רומא 2:5 כשתשחק בשבת מול סטוק שרוצה להישאר בליגה. צ'לסי רוצה לשמור על סיכוייה לסיים במקום הרביעי וסאות'המפטון מקווה להישאר בחיים ולא לרדת ליגה.


ליברפול – סטוק (14:30, שידור ישיר בספורט1)
יורגן קלופ צפוי לשחק עם מחליפים כדי לשמור כח למשחק הגומלין נגד רומא ביום רביעי בליגת האלופות וזה ייתן סיכוי לסטוק להפתיע כשהיא מרוחקת ארבע נקודות מהקבוצה שמעל הקו האדום. סאדיו מאנה סובל מפציעה וייתכן שלא ישחק, אבל מתברר שהוא ביקר אתמול חבר בבית החולים ולא עבר טיפול בעצמו כפי שנמסר תחילה. אלכס אוקסלייד-צ'מברליין גמר את העונה. על הפציעה של צ'מברליין אמר קלופ: "כולנו כואבים את העובדה שאיבדנו אותו בחלק כל כך חשוב של העונה. אין לי מילים שדווקא כשהוא בשיא הכושר ובחלק הכי חשוב של העונה הוא נפצע בצורה כזאת. החיים הם כאלה. אני תמיד אומר שאם אתה מקבל לימון ליד תעשה ממנו לימונדה. נחכה לו שיחזור מהפציעה כמו אישה טובה שמחכה שהגבר שלה יחזור מהכלא".


קלופ אמר שהוא בטוח שסטוק תבוא למלחמה: "פול למברט המנג'ר שלהם הוא אגדה בדורטמונד. הם ישחקו כדורגל אינטנסיבי ומהיר. אני הייתי במצב שלו הרבה פעמים ונלחמתי על הישארות בליגה. המלחמה שלנו על מקום בין ארבע הראשונות לא הסתיימה ואסור לנו זלזל".


למברט אמר: "עד כה השחקנים הקריבו עבורי את גופם כדי להישאר ליגה. דיברנו ביום שני שאנחנו צריכים לתת הכל. ברור שזה משחק קשה מאוד, אבל אם נצליח להגיע להכרעה במחזור האחרון עשינו את שלנו. לאחרות יש משחקים קשים עד לסיום". פרט מדהים שנותן יתרון לליברפול: היא לא הפסידה לסטוק באנפילד ב-54 מפגשים בליגה העליונה.


סוונזי – צ'לסי (19:30, ספורט1)
שתי הקבוצות זקוקות לניצחון. הברבורים כדי להישאר בליגה וצ'לסי כדי להשיג את המקום הרביעי. המרחק של הבלוז מטוטנהאם הרביעית חמש נקודות, ארבעה מחזורים לסיום. אנטוניו קונטה אמר: "לא יהיה קל להשיג את שלוש הנקודות. אנחנו משחקים נגד קבוצה שנלחמת על חייה וגם נמצאת בכושר טוב. לטוטנהאם יתרון גדול עלינו והדרך היחידה שנוכל להלחיץ אותם תהיה ניצחון בשבת". מרכוס אלונסו ירצה משחק הרחקה שלישי ודני דרינקווטר עשוי לחזור אחרי הפציעה.


אצל הברבורים, קרלוס קרבחאל המשחק אף הוא עם שלושה בלמים כמו קונטה, עשוי לזנוח את השיטה בגלל שקייל ברטלי ופדריקו פרננדס פצועים ובספק. לעומתם הפורטוגלי המאכזב רנאטו סאנצ'ס עשוי להיות מעורב במשחק. סוונזי ניצחה העונה בבית את ליברפול, ארסנל וברנלי ותנסה לעשות זאת מול צלסי שעלתה לגמר הגביע האנגלי. הם גם הוציאו 13 נקודות מ-15 אפשריות אחרונות בליברטי סטדיום.


על המשחק אמר קרבחאל: "זה משחק בין דויד לגוליית. יש להם מנג'ר מעולה, שחקנים טובים שרובם ישחקו במונדיאל, אבל בליברטי יש לנו דחיפה בלתי רגילה מהאוהדים".


האדרספילד – אברטון (17:00)
סאם אלרדייס אמר במסיבת עיתונאים שהוא ימשיך באברטון גם בעונה הבאה. יש אוהדים של הטופיס שבוודאי מאוכזבים.


יתר המשחקים: ברנלי – ברייטון, פאלאס – לסטר, סאות'המפוון – בורנמות' (כולם ב-17:00).

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי