צפו בתקציר: רק 0:0 לליברפול מול סטוק, צ'לסי התקרבה לטופ 4

מוחמד סלאח מול אריק פיטרס
מוחמד סלאח מול אריק פיטרס | Gettyimages

למרות שקלופ עלה בהרכב חזק, המייטירדס לא הצליחו לנצח באנפילד את סטוק שנאבקת על חייה בליגה הבכירה. פברגאס קבע 0:1 על סוונזי. 90 דקות לכיאל ב-0:0 של ברייטון, חמד לא נכלל בסגל

(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בפרמיירליג נפתח (שידור ישיר בספורט1) כשבמוקד ליברפול סיימה ב-0:0 ביתי מול סטוק, צ'לסי ניצחה בסוונזי 0:1, צמצמה פערים וסיבכה את התחתית. עוד במחזור, ווסט ברומיץ' ממשיכה להילחם, ניצחון חשוב לסאות'המפטון ו-90 דקות לבירם כיאל ב-0:0 של ברייטון בברנלי, בעוד תומר חמד לא נכלל בסגל. בצ'מפיונשיפ, קרדיף גברה 0:2 בחוץ על האל ואם תנצח במחזור האחרון, היא תעלה לפרמיירליג יחד עם וולבס שכבר עלתה. מידלסברו הבטיחה את מקומה בפלייאוף העלייה אחרי 0:2 על מילוול. 


סוונזי – צ'לסי 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אל תספידו את אנטוניו קונטה. הבלוז רשמו ניצחון חשוב וצימקו את הפער מליברפול שבמקום השלישי לשש נקודות (ומשחק חסר) ומטוטנהאם הרביעית לשתיים בלבד (ומשחק עודף). אחרי ארבע דקות, אדן הזאר פרץ נהדר והניח כדור מושלם לססק פברגאס, שירה פנימה שער ליגה ראשון אחרי שמונה חודשים. זה הספיק לצ'לסי כדי לרשום ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. הברבורים השלימו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון והם מקדימים את הקו האדום בנקודה בלבד.



ליברפול – סטוק 0:0
המייטירדס חושבים בעיקר על גומלין חצי גמר ליגת האלופות ביום רביעי מול רומא, אך עלו בכל זאת בהרכב חזק למעט סאדיו מאנה שנשאר מחוץ לסגל. החבורה של יורגן קלופ נשארה במקום השלישי עם 72 נקודות, לעומת הפוטרס שנשארו בחיים שבוע נוסף וצמצמו את הפער מהקו האדום לשלוש נקודות בלבד, שני מחזורים לסיום העונה. במשחק עצמו שתי הקבוצות הצליחו להגיע למצבים, אך אף אחת מהן לא הצליחה למצוא את הרשת.


ניוקאסל – ווסט ברומיץ' 1:0 

הבאגיז יירדו ליגה עם חיוך אחרי משחק רביעי ללא הפסד, רק כמה חבל שהם התעוררו מאוחר מדי. מאט פיליפס כבש בדקה ה-29 אחרי בישול של ג'יק ליבמור. העורבים נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אבל ההפסד הזה לא יסבך אותם בתחתית. 
 

קריסטל פאלאס – לסטר 0:5 

חגיגה גדולה בסלהרסט פארק, כשרוי הדוג'סון ושחקניו קרובים להבטחת ההישארות. ווילפריד זאהה החל בחגיגה בדקה ה-17 וג'יימס מקארתור הכפיל שבע דקות להפסקה, כשהשניים מבשלים אחד לשני. מארק אולברייטון הורחק בדקה ה-56 (לסטר ספגה העונה חמישה אדומים יותר מכל קבוצה בליגה) והאורחים התפרקו בדקות האחרונות. רובן לופוטס צ'יק (81), פטריק ואן אנהולט (84) וכריסטיאן בנטקה (90 בפנדל) סגרו עניין.



חגיגה גדולה בסלהרסט פארק (Gettyimages)
 

סאות'המפטון – בורנמות 1:2 

גם הקדושים לא מרימים ידיים עם ניצחון חשוב שקירב אותם זמנית מרחק נקודה מחוף מבטחים. דושאן טאדיץ' היה האיש של המשחק עם צמד בדקות 25 ו-54. ג'ושוע קינג השווה זמנית בדקה ה-45. ניצחון ליגה ראשון לסאות'המפטון אחרי חודשיים וחצי ושמונה משחקי ליגה. 


תוצאות נוספות: 

ברנלי – ברייטון 0:0

 

האדרספילד – אברטון 2:0 

לאברטון: ג'נק טוסון 39, אידריסה גיי 77 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי