המאבק נגד הירידה: ווסט ברומיץ' וסטוק עלולות לרדת בשבת

שחקני סטוק סיטי
שחקני סטוק סיטי | AFP

מאבקי התחתית הלוהטים בפרמיירליג נכנסים לישורת האחרונה. כל הדרמות במלואן בשידורים חיים בספורט1. ב-14:30 זה מתחיל כשסטוק תארח את קריסטל פאלאס

(גודל טקסט)

שש קבוצות אנגליות נאבקות נגד הירידה וזה בעצם מה שנשאר לפרמיירליג עד סיום העונה בנוסף למאבק של צ'לסי שמנסה להיכנס לארבע הגדולות ולזכות בכרטיס לליגת האלופות. ווסט ברומיץ' וסטוק עלולות לרדת אם יפסידו. 

סטוק – קריסטל פאלאס (14:30, שידור ישיר בספורט1)
רק שני ניצחונות במשחקיה האחרונים יתנו לסטוק סיכוי להישאר בליגה וגם הוא יהיה קלוש. המשחק היה אמור להיות בין שתי קבוצות שמועמדות לירידה, אבל פאלאס כבר הבטיחה את הישארותה. סטוק לא ניצחה 12 משחקים ברציפות בליגה ואחרי שלוש תוצאות תיקו הם מרגישים קצת מעודדים. סיכוייה של סטוק נראים קלושים. פול למברט לא הצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ ועכשיו מדברים על כך ששחקנים בכירים יעזבו בהם שרדן שאקירי. ג'ק באטלנד אף הוא מועמד לעזוב ולמברט אמר לוולבס שרוצה אותו כי הוא שווה 70 מיליון ליש"ט. וולבס רוצה גם את ג'ו אלן.

בורנמות' – סוונזי (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
סוונזי עם יתרון קל של נקודה על סאות'המפטון מתחת לקו האדום, אבל היא שיחקה רק 35 משחקים ויש לה עוד שלושה. הברבורים חייבים לנצח, אבל הקבוצה של קרלוס קרבחאל לא ניצחה עשרה משחקים בחוץ. בורנמות' למעשה הבטיחה כבר את הישארותה ונראה שהם זקוקים לעוד נקודה כדי להיות שקטים.

לסטר – ווסטהאם (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
ווסטהאם הפסידה למנצ'סטר סיטי 4:1 במשחק האחרון וסיבכה את עצמה שוב בתחתית. דיוויד מויס מנג'ר ווסטהאם תחת לחץ גדול בגלל מצב הקבוצה בטבלה והוא שקל לא לשתף יותר העונה את אנדי קארול שרב איתו במשחק האחרון מול סיטי אחרי שלא שותף מול הסיטיזנס, אבל החלוץ נכלל בסגל למחר בסופו של דבר. ג'ו הארט עשוי לחזור להרכב. לסטר נמצאת במשבר ואחרי הפסדה האחרון לפאלאס 5:0 פורסם שהנהלתה שוקלת לפטר את המנג'ר הצרפתי קלוד פואל בסיום העונה.


פואל. המנג'ר הצרפתי יעזוב בתום העונה? (AFP)


ווסט ברומיץ' – טוטנהאם (17:00, שידור ישיר בספורט1)
הבאגיס עדיין לא ירדו ליגה ולמרות שהם אחרונים ניצחון עדיין ישאיר אותם בתמונה. מצד שני טוטנהאם רוצה את הכרטיס לליגת האלופות ולא תוותר בקלות. הארי קיין מקווה להמשיך לכבוש ולצמצם את הפער ממו סלאח. השבוע הוא מתח ביקורת קשה על ההתאחדות לכדורגל שלגלגה עליו כשביקש להוסיף לו שער מהמשחק נגד סטוק ואמר: "בהתאחדות רוצים מאיתנו השחקנים להיות רציניים ומנטליות של מנצחים וצוחקים עלינו ואחר כך כשיש כישלונות יורדים עלינו. תראו לי מדינה אחרת שעושה את זה".

אברטון – סאות'המפטון (19:30, שידור ישיר בספורט1)
הסיינטס חייבים להמשיך את מסע צבירת הנקודות שלהם אחרי שניצחו את בורנמות' 1:2 במשחק האחרון עם המנג'ר מארק יוז וזה היה הניצחון הראשון שלהם בתשעה משחקים והראשון תחת יוז.

במשחק נוסף: ווטפורד –ניוקאסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי