צפו בתקציר: סאות'המפטון ניצחה 0:1 בסוונזי ונשארה מעשית בפרמיירליג

גביאדיני
גביאדיני | Gettyimages

מנולו גביאדיני כבש בדקה ה-72, שלוש דקות לאחר שנכנס. ווסט ברומיץ' ירדה רשמית, הברבורים כנראה יצטרפו אליה. האדרספילד זקוקה לנקודה בלבד במשחקיה מול צ'לסי וארסנל

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
סאות'המפטון ניצחה הערב (שלישי) 0:1 בסוונזי משער של מנולו גביאדיני בדקה ה-72 ונשארה מעשית לעונה נוספת בפרמיירליג. פרט לכך הורידו הקדושים את ווסט ברומיץ' לצ'מפיונשיפ והותירו את המפסידה עם רגל וחצי בדרך לירידה. סוונזי, שנמצאת מתחת לקו האדום, עם 33 נקודות ויחס שערים של 27- מפגרת כעת בשלוש נקודות אחרי האדרספילד (29-) וסאות'המפטון (19-) שמעליה.


הפרש השערים העדיף על הברבורים מאפשר לקדושים גם להפסיד בבית במחזור האחרון ביום ראשון לאלופה מנצ'סטר סיטי, בתנאי שיהיה קטן (בהפרש של שער או שניים). סוונזי עצמה תארח את סטוק (שכבר ירדה בשבת), בעוד לטריירים מצפה משחק חוץ קשה מול צ'לסי ברביעי, אבל נקודה במחזור האחרון בבית מול ארסנל תבטיח גם להם הישארות.


ונחזור למשחק. מארק יוז, שאחראי יותר מכולם לירידה של הפוטרס אחרי 10 שנים, מונה למאמן החירום בסאות'המפטון והצליח כנראה להשאיר אותה בזכות משחק התקפי. הוולשי הלך על שלוש הנקודות וגם שיחק אותה בחילוף. שבע פעמים איימו הקדושים למסגרת מול ארבע בלבד של המארחת, ובדקה ה-72 זה קרה.


8 – Swansea have failed to score in eight different Premier League home games this season, more than any other side. Stifled. pic.twitter.com/oAMjiCmmbY

— OptaJoe (@OptaJoe) May 8, 2018


צ'רלי אוסטין סיים התקפה נהדרת בבעיטה למסגרת, לוקאס פביאנסקי הדף היישר לרגליו של האיטלקי, שנכנס רק שלוש דקות קודם לכן, וגביאדיני שלח את הריבאונד פנימה, 0:1 לסאות'המפטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי