רק רשת: התוכניות לשדרוג אצטדיון סנטיאגו ברנבאו אושרו

סנטיאגו ברנבאו
סנטיאגו ברנבאו | טוויטר

פלורנטינו פרס אישר שהעבודות יצאו לדרך - הפרטים המלאים בפנים. וגם: אקס בית"ר זרק כיסא על אוהדים ועזב את הקבוצה ה-26 בקריירה, באיטליה אישרו הקמת קבוצות בת ו-וויין רוני במגעים עם די סי יונייטד מה-MLS

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
17:20: התוכנית של הכדורגל האיטלקי לקידום שחקנים צעירים
מנכ"ל ההתאחדות האיטלקית בכדורגל ג'ובאני מלאגו הודיע שקבוצות מהסרייה A יוכלו להקים קבוצות בת, ממש כמו כמו בספרד. הקבוצות ה-"B" יחלו את דרכן בסרייה C ויוכלו לעלות עד ליגת המשנה, ובכל מקרה ישחקו לכל היותר בליגה מתחת לקבוצת האם. הרעיון נועד לקדם את הכדורגל האיטלקי, כשקבוצת B לא תוכל להחזיק שחקנים מעל גיל 21, למעט שני שחקנים עד גיל 23.


14:55: יופ היינקס חוגג יום הולדת 73, עם נתון בלתי נתפס
יום היינקס חוגג יום הולדת 73. "אופטה" בדק ומצא שהמאמן הגרמני הוותיק מחזיק בממוצע של 2.69 נקודות למשחק בקדנציה הנוכחית (והאחרונה?) בבאיירן מינכן, יותר גם מפפ גווארדיולה.

2.69 – Birthday boy Jupp #Heynckes has collected 2.69 points per game on average during his current reign at @FCBayernEN, more than any other manager during a stint in Bundesliga history. Champion. pic.twitter.com/rXRUSJaZAV

— OptaFranz (@OptaFranz) May 9, 2018

13:50: התוכניות לשדרוג הברנבאו יוצאות לדרך
נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, אישר שהתוכניות להקמת סנטיאגו ברנבאו החדש יצאו לדרך. השדרוג של האצטדיון החדש יעלה 400 מיליון יורו והצפי לסיום העבודות הוא 2022. בתוכניות בין היתר יהיה גג נסגר, 12 מטר יוספו לגובהו ויוקם באצטדיון מלון מפואר. מועצת העיר של מדריד נתנה אישורה להסרת שני מגדלים בצד המערבי של המגרש. במקום שיפונה יוקם מגרש חנייה ענק.

#CentralFOX | Así será el nuevo Santiago Bernabéu que aprobó Madrid esta semana https://t.co/D11GLZizHt | Por @MktRegistradopic.twitter.com/2ZfZHW5k1I

— FOX Sports Argentina (@FOXSportsArg) June 1, 2017

12:50: סטיב מקלארן מועמד גם לק.פ.ר
באנגליה מדווחים שגם ק.פ.ר נמצאת ברשימת הקבוצות המעוניינות בסטיב מקלארן לתפקיד המאמן.


12:30: נחשפו התלבושות של מנצ'סטר סיטי לעונת 2018/19
מנצ'סטר סיטי חשפה את התלבושות החדשות לעונת 2018/19.

Man City kit for the 2018/19 season. pic.twitter.com/BQlinqZ99T

— TheMCFCView (@TheMCFCView_) May 9, 2018

09:40: אבראו בדרך לקבוצה ה-27 בקריירה
אקס בית"ר ירושלים סבסטיאן אבראו ממשיך להצדיק את הכינוי "אל לוקו" (המשוגע). השחקן בן ה-41 עוזב את קבוצתו ה-26 בקריירה (מחזיק בשיא גינס), לאחר ששוחרר מאאודקס איטליאנו הצ'יליאנית אותה עזב בעקבות עימות עם אוהדים עליהם זרק שולחן. לטענתו הוא מחפש קבוצה חדשה שתתאים למאפיינים שלו.


Abreu confirma su partida de Audax https://t.co/Xt0W0RuKd2pic.twitter.com/5lHhhuqLaA

— La Tercera (@latercera) May 9, 2018

08:45: וויין רוני בדרך לארצות הברית

באנגליה מדווחים שוויין רוני מנהל מגעים עם די סי יונייטד מליגת ה-MLS ועשוי לעבור בקיץ הקרוב לארצות הברית. מאמן אברטון, סם אלרדייס, אמר: "יש המון שמועות, אך כרגע הוא שחקן שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי