מנואל פלגריני מונה למאמן ווסטהאם, חתם לשלוש שנים

מנואל פלגריני
מנואל פלגריני | ווסטהאם, רשמי

הצ'יליאני שזכה באליפות עם מנצ'סטר סיטי ב-2014 חוזר לפרמיירליג אחרי שנתיים בסין כדי להחליף את דייויד מויס. היו"ר סאליבן: "האוהדים ביקשו שנהיה שאפתניים, מקווה שיסכימו שזה מינוי מרגש"

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

מנואל פלגריני הוא מאמנה החדש של ווסטהאם. הצ'יליאני בן ה-64, שהדריך בעבר את מנצ'סטר סיטי, יחזור לפרמיירליג בחוזה לשלוש שנים. פלגריני אימן לאחרונה את חביי הסינית. "אני מאושר לקבל את פלגריני. הוא אחד המאמנים המוערכים בכדורגל העולמי ואנחנו מחכים לעבוד איתו", אמר היו"ר דייויד סאליבן. "היה חשוב לנו למנות מישהו עם ידע וניסיון בפרמיירליג שיש לו היכרות לא רק עם היריבות אלא גם עם ווסטהאם והשאיפות שלנו. הוא יביא מוניטין של כדורגל התקפי וידוע כאחד שמוציא הכל מהשחקנים. אנחנו מאמינים שהוא ימשוך כישרונות חדשים וישפר את הסגל הנוכחי".

סאליבן המשיך: "יותר מכל, הוא ווינר שיודע מה צריך לעשות כדי להצליח ברמות הגבוהות והוא רעב להמשיך להצליח. הוא המאמן הראשון בתולדות ווסטהאם שברזומה שלו אליפות אנגליה ואנחנו מאמינים שהניסיון והרקורד המוכח ייקחו אותנו קדימה. הקשבנו לאוהדים שביקשו מאיתנו להיות שאפתניים. אנחנו מקווים שהם מסכימים שזה מינוי מרגש".

פלגריני הדריך במשך שלוש שנים את סיטי וזכה איתה באליפות בעונת 2013/14. הוא מחזיק באחוז ההצלחה החמישי בטיבו בהיסטוריה של מאמן בפרמיירליג. בנוסף, זכה עם סיטי בגביע בעונתו האחרונה לפני שפינה את הכסא לפפ גווארדיולה. אחרי שנים בדרום אמריקה, הגיע ב-2004 לוויאריאל והדריך אותה במשך חמש שנים. בהמשך עבד בריאל מדריד ובמלאגה. אחרי סיטי המשיך לסין וכאמור, את חביי עזב לפני שלושה ימים לטובת המשרה אצל הפטישים.

ווסטהאם סיימה עונה רעה במקום ה-13, במהלכה פוטר סלאבן ביליץ' והוחלף על ידי דייויד מויס. הסקוטי קיבל חוזה לחצי עונה ועם סיומה, נודע שההנהלה החליטה שלא להמשיך את ההתקשרות.


פלגריני. חוזר לפרמיירליג (ווסטהאם, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי