אונאי אמרי: כבר עכשיו יש פה סגל שמועמד לאליפות

אונאי אמרי
אונאי אמרי | האתר הרשמי

המנג'ר החדש של ארסנל כינס מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד ולא הנמיך ציפיות: "חשוב מאוד למועדון לזכות בתואר אחרי שנתיים מחוץ לליגת האלופות". יושב הראש גאזידיס: "ביום שפגשנו אותו - המלצנו עליו"

(גודל טקסט)
באיחור אופנתי של 12 דקות, החל אונאי אמרי את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמנג'ר ארסנל. הוא חתם הבוקר (רביעי) כמחליפו של ארסן ונגר אחרי שעזב את פאריס סן ז'רמן איתה זכה בשלוש אליפות אבל לא בליגת האלופות.


מי שפתח והציג את המנג'ר החדש הוא היו"ר איבן גאזידיס שאמר: "היו לנו קריטריונים ברירים לבחירת המאמן: כדורגל מהנה, קידום שחקנים צעירים וערך מוסף שהנבחר יביא איתו. ראיינו שמונה מועמדים שכל אחד מהם רצה את העבודה. אמרי היה זה שנראה לנו ביותר ובאותו יום בו ראיינו אותו, העשירי במאי, הגשנו להנהלה את המלצתנו עליו".


ואז הגיע הרגע הגדול של אמרי לדבר לראשונה כמנג'ר ארסנל: "זה כבוד עצום בשבילי לשבת פה, אני מודה מאוד להנהלה שבחרה בי. כרגע האנגלית שלי לא הכי טובה אבל אני אעשה מאמץ לשפר אותה כדי שאוכל להעביר לאוהדים ולעיתונאים את הרעיונות והשאיפות שלי בצורה הטובה ביותר. אני נרגש לעבוד במועדון גדול שמחזיק באצטדיון גדול".


We'd like to wish good luck to our former manager @UnaiEmery_ on his new adventure with @Arsenal

Hopefully we'll see you in the @EuropaLeague next season pic.twitter.com/PJS9r660Le

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) May 23, 2018


השאלה הראשונה שהופנתה אליו הייתה לגבי השחקנים שיישארו או יעזבו: "אני מכיר את כל השחקנים. קודם כל אדבר עם כל אחד מהם אישית ואז אחליט לגביהם. לדעתי יש פה סגל שחקנים עם הרבה כישרון כבר עכשיו. חשוב מאוד למועדון לזכות בתואר הזה אחרי שנתיים מחוץ לליגת האלופות. אני יודע שג'ק ווילשר מסיים חוזה בחודש הבא ועדיין – לא אדבר על אף שחקן פה".


אונאי אמרי עם החולצה של המועדון החדש שלו (צילום מהטוויטר)
אונאי אמרי עם החולצה של המועדון החדש שלו (צילום מהטוויטר)


גאזידיס הוסיף על שאיפות המועדון העונה הבאה: "אני לא חושב שמישהו פה סבור שהמקום השישי זה המקום שארסנל צריכה להיות בו. אנחנו מתכוונים להילחם על התארים הגדולים ביבשת דרך עבודה קשה ומחויבות". 


בשלב הזה עבר הספרדי לדבר על האיש אותו החליף, ארסן ונגר, שעמד בראש המועדון 22 שנים: "אני מודה לארסן על המורשת שהשאיר וגאה לעבוד פה אחריו. זה אתגר עצום אבל למזלי עבדתי בעבר כבר במועדונים גדולים בעבר ואני יודע שאוכל להתמודד עם האתגר".


אמרי עם ונגר. זה שבא וזה שהולך (AFP)אמרי עם ונגר. זה שבא וזה שהולך (AFP)


שיטת המשחק שלו: "המטרה שלי היא לשלוט בכל משחק. זו הדרך שבה המועדון אוהב לשחק. נשחק בכל המשחקים בדרך הזו ונקווה שנגיע לתוצאות שאני וההנהלה מקווים להגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי