יוקאנוביץ': מאושר ונרגש. קיירני: היינו הקבוצה הכי טובה בליגה

יוקאנוביץ'
יוקאנוביץ' | Gettyimages

מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב העלה בפעם השנייה קבוצה לפרמיירליג ושמר על איפוק בסיום: "הייתי מעדיף שנעלה אוטומטית". פולהאם תהיה הלונדונית השביעית בליגה הבכירה ותקבל כ-170 מיליון ליש"ט

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

עוד מאמן לשעבר של מכבי תל אביב מצליח בענק. סלבישה יוקאנוביץ' העלה את פולהאם חזרה לפרמיירליג אחרי ניצחון על אסטון וילה 0:1 בגמר הפלייאוף. העולה פולהאם תקבל כ-170 מיליון ליש"ט על העלייה לפרמיירליג. 

יוקאנוביץ' שמיעט לחייך בסיום והמתח העצום ניכר על פניו, אמר: "אני כל כך מאושר ונרגש עבור המועדון שלי. הראינו שאנחנו יכולים לשחק באותו סגנון משחק בו דבקנו בשנתיים האחרונות גם בוומבלי. הייתי מעדיף שהיינו עושים את זה לפני ועולים אוטומטית, אבל לעלות לפמיירליג באצטדיון המדהים הזה ולעיני האוהדים שלנו, ברור שאני מרוצה". 

כובש השער טום קיירני אמר בסיום: "אני מאמין שנוכל להישאר בפרמיירליג לעוד הרבה זמן. מבחינת כדורגל אין לי ספק שהגיע לנו לעלות כי היינו הקבוצה הכי טובה בליגה והפגנו את הכדורגל הכי טוב. הארכתי את החוזה שלי בשנה כי ידעתי שאנחנו עושים משהו מיוחד. אצטדיון וומבלי התאים לנו ולסגנון הכדורגל שלנו". 


שחקני פולהאם והגביע הנכסף (gettyimages)

אלכסנדר מיטרוביץ' שהיה על סכינים עם רפא בניטס בניוקאסל, הושאל לפולהאם והיה בין המצטיינים. בסיום אמר: "אני לא מרגיש את הרגליים שלי. אני כל כך עייף, יותר ממה שהייתי כל חיי. אני מאושר וגאה". על העתיד שלו: "היו לי ארבעה חודשים מדהימים בקבוצה. אני רוצה ליהנות מהרגע, להתכונן לגביע העולמי ואחרי כן נראה מה יהיה. אני רוצה להישאר במועדון. תודה לאוהדים ולשחקנים".  


קיירני והגביע. כובש שער הניצחון מאושר (gettyimages)

לעומת החגיגות של פולהאם, שחקני אסטון וילה בכו בסיום. הם יצטרכו להישאר עוד עונה בצ'מפיונשיפ. לא ברור אם המנג'ר סטיב ברוס ימשיך. יוקאנוביץ', שהעלה קבוצה בפעם השנייה לפרמיירליג, הוא המנג'ר הלא בריטי או אירי הראשון שעושה זאת. על כר הדשא היו חגיגות מטורפות כשפולהאם תהיה הלונדונית השביעית בפרמיירליג בשנה הבאה וכמעט בכל מחזור נמצא שם דרבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי