פאביניו חתם בליברפול, מונאקו תקבל 50 מיליון יורו ובונוסים

פאביניו
פאביניו | AFP

אלופת צרפת היוצאת וסגנית אלופת אירופה הודיעו שהברזילאי, שהיה מועמד ליונייטד ולאתלטיקו, עבר לאנפילד. קלופ סימן גם את אובלק. וגם: רומא צירפה את שחקן דינמו ובנבחרת קרואטיה, פאקו חזר למקסיקו

(גודל טקסט)
אחרי שאירופה נרגעה מגמר ליגת האלופות, שוק ההעברות חזר לרתוח. השמועות סביב מעמדו של קאריוס בליברפול עדיין נפוצות לכל עבר, ונראה שבקרוב תוציא הקבוצה הודעה רשמית. וכמובן, שמות בכל רחבי היבשת ממשיכים לצוץ ולעבור בין קבוצות.


רשמי
* בימים האחרונים דווח שפאביניו ממונאקו התקרב לאתלטיקו מדריד ולמנצ'סטר יונייטד, אך הערב הקבוצה מהנסיכות וליברפול הודיעו באופן רשמי שהקשר הברזילאי סגר באנפילד וליברפול תעביר למונאקו 50 מיליון יורו פלוס בונוסים אפשריים על סך 10 מיליון.


עוד לפני ההודעה הרשמית הלכו והתחזקו הדיווחים על כך שהקשר/מגן יעבור לסגנית אלופת אירופה וכעת לאחר שהעסקה יצאה לפועל הוא צפוי להחליף את אמרה ג'אן, שכנראה יעבור ליובנטוס בהעברה חופשית לאור סיום חוזהו. פאביניו סיפר לאחר החתימה: "אני מתרגש כי הגעתי למועדון ענק ולא הייתי צריך לחשוב על זה יותר מידי לפני שהסכמתי. אני מקווה שביחד נזכה בתארים ואנסה להשתפר בשביל להיות חלק מההיסטוריה של ליברפול".


L'AS Monaco annonce un accord avec Liverpool en vue du transfert de Fabinho à compter du 1er juillet 2018 !

L'ensemble du club souhaite le meilleur pour la suite à "Fabi" sous ses prochaines couleurs de @LFC. Nous ne t'oublierons jamais !#MerciFabinhopic.twitter.com/o3uNhzSHbC

— AS Monaco (@AS_Monaco) May 28, 2018

In profile with our first signing of the summer…Fabinho's journey to #LFChttps://t.co/NY4fKhlV8Tpic.twitter.com/d2IcDsiByO

— Liverpool FC (@LFC) May 28, 2018


* רומא הודיעה על רכש צעיר ויחסית נוצץ, הקשר הקרואטי בן ה-21 אנטה צ'וריץ' שחתם על חוזה עד 2023. לפי הדיווחים הוא נרכש מדינמו זאגרב אליה הגיע לפני ארבע שנים תמורת 8 מיליון יורו. הוא זכה, על אף גילו הצעיר, לרשום שתי הופעות בנבחרת קרואטיה הבוגרת.

Monchi: "We are delighted to welcome Ante Coric to #ASRoma. I believe we have secured one of the emerging talents of European football.

"I hope that, with hard work from the player and the right guidance from the coach, that talent can develop even further." pic.twitter.com/CjfnBuaBXx

— AS Roma English (@ASRomaEN) May 28, 2018


* דורטמונד הודיעה על צירופו של הקשר מאריוס וולף (23), שנפרד מאיינטרכט פרנקפורט.

Willkommen in Dortmund, @mariuswolf27! #Wolfpic.twitter.com/hbHmi91ym1

— Borussia Dortmund (@BVB) May 28, 2018

* קווין ווימר, הבלם האוסטרי ששיחק בחצי העונה שעברה בסטוק לאחר שהיה שייך קדם לכן לטוטנהאם חתם היום בהאנובר. המנג'ר המקצועי של קבוצה הגרמנית, אנדרה ברייטנרייטר, טען שווימר שכנע אותו לא רק ביכולתו כבלם אלא באישיות שלו.


Auf eine geile Saison freuen wir uns auch, @kevinwimmer27! Unser Neuzugang Kevin #Wimmer mit einem kleinen Videogruß an Euch! #H96#NiemalsAllein ⚫️⚪️ pic.twitter.com/QpbGQ8Wlma

— Hannover 96 (@Hannover96) May 27, 2018

* הדבר היה ברור לכל הצדדים במשך תקופה, אבל היום הגיע האישור לכך שבלם לאציו בארבע השנים האחרונות סטפן דה ורי עובר לאינטר ללא תמורה. הבלם סיים את חוזהו ובמחנה נבחרת הולנד אישר לעיתונאים המקומיים: "חתמתי באינטר לחמש שנים ואני מאוד מצפה לכך".


* רד בול זלצבורג הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן מרקו רוסה עד 2020. מואנס דאבור יישאר איתו בעונה הבאה?

OFFIZIELL: Marco #Rose bleibt auch in der kommenden Saison unser Trainer und verlängert bis 2020! Details: https://t.co/BW9wplEuAM // Marco Rose extends contract until 2020! ✍️ pic.twitter.com/Hm8t2zGIuj

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) May 28, 2018

* המאמן היחיד שזכה בטרבל בכדורגל הישראלי, פאקו אייסטראן שעזב את מכבי תל אביב אחרי עונה זה בכה באליפות, בגביע ובגביע הטוטו, שב לליגה המקסיקנית ובעונה הבאה יהיה המנהל המקצועי של פאצ'וקה.

La Directiva del Club de Futbol Pachuca informa que el nuevo Director Técnico de los @Tuzos es el entrenador español @PakoAyestaran a partir del #Clausura2018 de @LIGABancomerMX y @CopaCoronaMx#TeJuroQueTeAmopic.twitter.com/73Oto7uURz

— Club Pachuca (@Tuzos) May 28, 2018

שמועות
* בעיתון "ABC" הספרדי פורסם שריאל מדריד תנסה לרכוש בקיץ כמה מהשמות המובילים בעולם, ביניהם דויד דה חאה, ניימאר והמגן הימני אלברו אודריוסולה מריאל סוסיאדד. על פי העיתון, אם השחקנים האלה ובעיקר ניימאר לא יירכשו, יש לנשיא פלורנטינו פרס תוכנית ב' לרכוש את אדן הזאר והארי קיין.


* ברצלונה רוצה למכור לא פחות משבעה שחקנים מהסגל הקיים, על מנת לממן רכישות עתידיות כמו אנטואן גריזמן, קשר גרמיו ארתור ובלם סביליה קלמון לנגלה. לפי עיתון "ספורט", השחקנים שאמורים להימכר הם אנדרה גומש, פאקו אלקסר, אלייש וידאל, ראפיניה, ג'רארד דאולפאו, מוניר אל-חדדי וגם ירי מינה, שכנראה יועמד להשאלה.


* נאפולי אמורה להחתים את רוי פטריסיו, שוער ספורטינג שבפעם הראשונה בקריירה שלו יעזוב את ספורטינג לאחר 12 עונות בקבוצה. שוער הנבחרת בן ה-30 יחליף את פפה ריינה שסגר במילאן. המנהל הספורטיבי החדש של ספורטינג, אאוגוסטו אינסיו, אישר שמתקיים מו"מ עם נאפולי.


* מילאן הציעה ללאציו את חלוץ נבחרת פורטוגל אנדרה סילבה, בעסקה בה תמכור את שחקן הכנף בתמורה לצ'ירו אימובילה שמחירו הוא 60 מיליון יורו. מצד שני, וולבס רוצה את סילבה שמחירו לבד 31 מיליון יורו.


אנדרה סילבה. ייכלל בעסקת אימובילה? (Gettyimages)
אנדרה סילבה. ייכלל בעסקת אימובילה? (Gettyimages)


* ריאד מאחרז קרוב יותר ויותר לחתימה במנצ'סטר סיטי, שתשלם עליו ללסטר 85 מיליון יורו.


* אמרה מור, הקשר הטורקי ששיחק גם בדורטמונד, יעזוב את סלטה ויגו בוודאות והוא בדרך אולי לגאלטסראיי. הבעיה היא שמחירו 14 מיליון יורו וסלטה לא רוצה לאבד את הכסף שהשקיעה עליו.


* לגאנס העמידה אולטימטום למאוריסיו פלגרינו להחליט עד מחר (שלישי) אם הוא נענה להצעה שלהם לאמן את הקבוצה שנה הבאה. מאמנה הקודם של הקבוצה גריטנו עזב.


* רומא רוצה את קשר אטאלנטה, בריאן כריסטנטה האיטלקי, והציעה לו חוזה לחמש שנים.


* לפי "קוריירה דלו ספורט", אמרה ג'אן אמור עכשיו אחרי סיום העונה לחתום ביובנטוס. חוזהו בליברפול הסתיים.

TRANSFER CENTRE LIVE!

Reports: Liverpool are fast becoming AC Milan keeper Gianluigi Donnarumma's best option for a summer transfer.

Follow: https://t.co/k1Z4vOa0Bzpic.twitter.com/JBmHWPCA5q

— Sky Sports PL (@SkySportsPL) May 24, 2018

* התקשורת הבריטית מדווחת שליברפול תחפש שוער חדש במקום לוריס קאריוס, והמועמדים הם אליסון מרומא וג'יאנלואיג'י דונארומה ממילאן שנחשבים לשוערים הטובים כיום באיטליה. דווקא שמו של ג'יג'י בופון, שיכול להגיע בחינם, לא מוזכר. שוער יובה לשעבר אומנם בן 40 אבל עדיין בכושר מעולה. גם שמו של יאן אובלק מאתלטיקו מדריד הועלה. ב"מירור" פורסם כי ליברפול עשויה לפנות לאחד השוערים הכי טובים בעולם שמחיר סעיף השחרור שלו רק 100 מיליון יורו. עוד שם שנמצא ברשימות של הנהלת המרסיסייד הוא אנדריי לונין, שוערה בן ה-19 של זאריה לוגנסק האוקראינית. לונין נחשב לדבר הגדול הבא ועל פי התקשורת האוקראינית, מלבד ליברפול רודפות אחריו גם אברטון, אינטר ונאפולי.


* לפי ה"סאן", הנהלת ליברפול עשויה להעניק ליורגן קלופ 200 מיליון ליש"ט מכיוון שהבעלים מאמין שחיזוק הקבוצה יסייע לה לזכות באלופות. על הכוונת גם נביל פאקיר מליון (60 מיליון ליש"ט), ווילפרד זאהה מקריסטל פאלאס, כריסטיאן פולישיץ' מדורטמונד ותומה לאמר (מונאקו). נבי קייטה כבר נרכש מלייפציג ב-52.75 מיליון ליש"ט.


Fabinho has won 100+ tackles and been directly involved in 10 goals in each of the last three league seasons:

15/16: 108 tackles; 6 goals, 4 assists
16/17: 113 tackles; 9 goals, 1 assist
17/18: 114 tackles; 7 goals, 3 assists

Added value. pic.twitter.com/qSBIzmUIoo

— Squawka Football (@Squawka) May 28, 2018

* מוניר אל-חדאדי, שהושאל מברצלונה לאלבס, יעזוב את הקבוצה. בארסה רוצה להחתימו על חוזה חדש. לחלוץ יש סעיף של עזיבה ב-60 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי