פרד יגיע לבדיקות רפואיות ויחתום רשמית במנצ'סטר יונייטד

פרד
פרד | AFP

קשר נבחרת ברזיל ושחטאר דונייצק אמור להשלים את מעברו תמורת 55 מיליון יורו בחוזה לארבע שנים עם אופציה ויהיה הרכש הראשון של מוריניו לעונה הבאה. ביום שלישי ישוב למחנה הסלסאו לקראת המונדיאל

(גודל טקסט)

עד לפני מספר חודשים הייתה תמימות דעים על כך שהקשר הברזילאי פרד יחתום במנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב, אבל לפי איך שהדברים נראים הוא יהיה תוך 48 שעות הרכש החדש והנוצץ דווקא של מנצ'סטר יונייטד.

בשעות האחרונות מדווחת התקשורת בברזיל על כך שפרד, שנמצא באנגליה עם נבחרת ברזיל ואף שותף בשמונה הדקות האחרונות ב-0:2 על קרואטיה הערב בוומבלי, ינצל את השהייה בממלכה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית אצל השדים האדומים, כך שיהיה הרכש הראשון של ז'וזה מוריניו לעונה הבאה.

פרד בן ה-25, קשר שחטאר דונייצק האוקראינית מאז 2013/4, הגיע אליה מאינטרנסיונל הברזילאית, אמור לחתום תמורת 55 מיליון יורו. בינואר האחרון כאמור היה נראה שהוא יחתום במנצ'סטר סיטי, אלא שעליית קבוצתו שחטאר לשלב שמינית גמר ליגת האלופות מנעה את יציאת המהלך לפועל.


פרד. היה אמור לחתום בסיטי, בסופו של דבר ינחת ביונייטד (Gettyimages)

מחר (שני) אמור להגיע פרד למנצ'סטר, הנמצאת במרחק של פחות משעה נסיעה מליברפול בה הוא שוהה כעת, וביום שלישי הוא כבר ישוב אל מחנה הסלסאו ויצטרף לאימונים שייערכו במתחם האימונים של טוטנהאם. הוא אמור לחתום על חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת.

לפני המשחק של ברזיל מול קרואטיה נשאל גבריאל ז'סוס, חברו לנבחרת ואחד מכוכבי מנצ'סטר סיטי על כך שפרד עובר דווקא ליריבה העירונית של אלופת הפרמיירליג: "דיברתי איתו באמצע העונה כשהיו דיווחים שהוא מצטרף למנצ'סטר סיטי, אבל על מנצ'סטר יונייטד אני לא יודע. זו החלטה שלו והקריירה שלו. אתמוך בו בכל מקרה, אם הוא ישחק ביונייטד אז לא אוכל לעודד את קבוצתו, אבל אתמוך בו אישית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי