מנואל פלגריני ואישתו נשדדו באיומי אקדח בצ'ילה

מנואל פלגריני
מנואל פלגריני | Gettyimages

הזוג שהיה בדרכו למסעדה נפל קורבן לשודדים שלקחו את תיקה של אשת מנג'ר ווסטהאם. המשטרה פתחה במרדף אחרי הפושעים, שהסתיים ללא נפגעים והתיק הגנוב הוחזר לבעליו

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
את ביקור המולדת הזה מנואל פלגריני יקווה לשכוח. המאמן הצ'ילאני בן ה-64 שחתם לאחרונה בווסטהאם ואישתו קרלה פוצ'י עברו חוויה רעה במיוחד, כשנשדדו באיומי אקדח במהלך בילוי בעיר הבירה סנטיאגו, אך למזלם יצאו מהאירוע ללא פגע.


 

המקרה התרחש בשבת האחרונה כשהזוג יצא מרכבו כדי ללכת למסעדה בה תכננו להיפגש לארוחת ערב עם חברים, כששודדים לקחו מהם באיומי אקדח את תיקה של אישתו של המאמן, בזמן שעל פי דיווחים שפלגריני וחבריו ניסו להרגיע את האווירה. למזלם, שוטרים שהגיעו למקום הבריחו את השודדים, שנמלטו במכונית "פורשה", שבהמשך גם התבררה כגנובה ועם לוחיות רישוי מזוייפות.

המשטרה פתחה במרדף אחרי השודדים, שמצידם ירו על השוטרים ופיזרו דוקרנים על הכביש כדי להימלט, ובהמשך נטשו את המכונית. בסופו של דבר האירוע הסתיים ללא נפגעים, כשרק מכונית המשטרה ניזוקה. בנוסף, הצליחה המשטרה להחזיר את התיק הגנוב לאישתו של המאמן.

פלגריני הודה למשטרה בחשבון הטוויטר שלו וצייץ: "כל הכבוד למשטרה על התגובה המהירה והאמיצה. אני מעריך מאוד את כל התמיכה מכולם. אני מקווה שיתנו למשטרה יותר כוח ומשאבים כדי לפתור את בעיית הפשיעה בהקדם האפשרי".


 

Felicitaciones a @Carabdechile por su rápida y valiente reacción. Agradezco el apoyo de la gente. Ojalá se le otorguen mas facultades a Carabineros para solucionar el tema de la delincuencia lo antes posible.

— Manuel Pellegrini R. (@Ing_Pellegrini) June 3, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי