יאיא טורה: פפ צבוע. הוא לא מסוגל לאמן קבוצה קטנה ולהצליח

טורה וגווארדיולה. ישימו את הכל בצד?
טורה וגווארדיולה. ישימו את הכל בצד? | צילום: gettyimages

קשר מנצ'סטר סיטי בעבר ממשיך לתקוף את גווארדיולה ולא עוצר: "הוא לא המציא בברצלונה שום דבר. רוצה שיחשוב שהוא גאון, אבל הוא מרמה. זידאן הרבה יותר גאון ממנו"

(גודל טקסט)
יאיא טורה, קשר מנצ'סטר סיטי לשעבר ממשיך בסדרת ההתקפות שלו על פפ גווארדיולה. בראיון נוסף ל"מירור" חידש את ההתקפות שלו על המנג'ר שלא ספר אותו באיתיחד. 

על היכולת של פפ לאמן אמר: "הוא צבוע. הוא לא מסוגל לאמן קבוצה קטנה ולהצליח איתה. הוא תמיד זקוק לשחקנים גדולים סביבו והרבה כסף. הוא בחיים לא היה מצליח בווטפורד או קריסטל פאלאס שם יש תקציבים הרבה יותר קטנים". 

ההצלחה בברצלונה: "בואו נגיד את האמת. הוא לא המציא בברצלונה שום דבר חדש ולא הפך אותה לקבוצה חדשה. היתה לו רק האינטליגנציה לשמר את מה שיוהאן קרויף בנה ולהמשיך את מה שלמד ממנו". 

מי מאמן גדול יותר גווארדיולה או זינדין זידאן: "עבורי זידאן מאמן הרבה יותר גדול. הוא דורש פחות משחקניו ויש לו הרבה יותר כבוד אליהם. אני אוהב גם את יורגן קלופ ותומאס טוכל. פפ הצליח בברצלונה ולקח את אותם פרינציפים לבאיירן מינכן וסיטי ובא בדרישות קשות מאוד מהשחקנים שלו ואף פעם לא התייחס לאדם שבהם. הוא הצליח בצורה מוגבלת בבאיירן ובסיטי ולא חזר על ההצלחה בברצלונה".

מה ילמד מפפ אם יהיה מאמן: "אלמד מפפ רק את התיאוריה שלו על הספורט בכלל, אבל כמאמן לדעתי זידאן הרבה יותר גאוני ממנו. פפ רוצה שיחשוב שהוא גאון, אבל הוא מרמה ויותר דמות שלא קיימת. כשאני רואה אותו מגרד בראש במשחקים אני צוחק לעצמי. הוא נראה כמו בסרט קומדיה. אם לא הסתדרנו עד עכשיו זה רק בגלל שתפסתי אותו על חם שהוא כזה, אבל שלא כמו ה"אח הגדול שלי" סמואל אטו לא פתחתי את הפה עד עכשיו". 

הטקס שפפ אירגן לו בסיטי: "הייתי מעדיף שלא יעשו לי בכלל טקס במשחק האחרון ואעזוב עם הראש למעלה. בסוף העונה כבר הייתי מאושר לעזוב מרוב תסכול וכעס. היה חבל לי רק על האוהדים אותם אהבתי ואוהב לעד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי