עושים שוק: ריאל הפחיתה את סעיף השחרור של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

אלופת אירופה בעוד צעד בדרך לפרידה מכוכבה הגדול ביותר. וגם: ברצלונה רוצה שני קשרים, סוכנו של ז'ורז'יניו אישר שיעבור לסיטי, מגן ארסנל בדרך לספרד, בלם חדש לוולנסיה, ראול אלביול האריך חוזה

(גודל טקסט)
המונדיאל ברוסיה מגיע לרגעי ההכרעה, ובמקביל במועדונים באירופה עובדים על חיזוק הסגלים וההכנות לעונה הבאה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


העברות
* מאתיה ספרוקאטי, קשרה הימני בן ה-25 של סלרניטנה מליגת המשנה באיטליה, עבר הבוקר בדיקות רפואיות בלאציו לקראת חתימה במועדון.


‍♂️ Iniziano le visite mediche per #Sprocati alla @ClinicaPaideiapic.twitter.com/SWhUpCoEpU

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) June 28, 2018
* אולימפיאקוס הודיעה על צירופו של המגן הימני הן ה-21, יאניס מאסוראס שהגיע מלאריסה.


Παίκτης του Ολυμπιακού ο Μασούρας! https://t.co/JNugrtBEuv

Masouras signs for Olympiacos! https://t.co/N3SgVAAAfB#olympiacos#welcome#GiannisMasouras#WelcomeGiannispic.twitter.com/TgTMM68Jj2

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) June 28, 2018



* ראול אלביול חתם על חוזה חדש לשלוש שנים בנאפולי. 


* רומא צירפה את הבלם הצעיר וויליאם ביאנדה, שחקנה בן ה-18 של לאנס. ביאנדה חתם לחמש שנים, כשקבוצתו תקבל שישה מיליון יורו, בונוסים על הופעות שיכולים להגיע לחמישה מיליון יורו ותשאיר בידה 15 אחוז ממכירה עתידית. 


Benvenuto all'#ASRoma, William Bianda! ❤️

✍️ https://t.co/4AflHEgOW9pic.twitter.com/7BwRCWyggB

— AS Roma (@OfficialASRoma) 28 ביוני 2018

* בולוניה השאילה את הבלם מריוס אויקונומו (25) לאלופת יוון א.א.ק אתונה. 
 

* שאלקה רכשה מפרנקפורט את הקשר עומאר מסקאריי (25) תמורת 10 מיליון יורו. הקשר חתם לארבע שנים. 
 

* ולנסיה החתימה לחמש שנים את בלם ליון מוקטר דיאקאבי (22). ליון נפרדה גם משחקן הכנף ז'אן פיליפ מאטטה (21), שחתם במיינץ. 

 

שמועות


* סאגת הישארותו של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד מסרבת להיגמר. לפי דיווחים בספרד, השחקן והנהלת הבלאנקוס בהחלטה משותפת הפחיתו את סעיף השחרור של הכוכב ממיליאד יורו ל120 מליון, ככל הנראה כדי להקל על קבוצות אחרות שמעונינות לרכוש אותו, ביניהן מנצ'סטר סיטי ארסנל וצ'לסי שמוכנות גם לשלם לו את השכר שדרש מראשי ריאל מדריד, 40 מליון יורו לעונה. עוד צוין כי הסעיף לא כולל את ברצלונה ופריז סן ז'רמן, שיצטרכו לשלם את הסכום המקורי כדי לרכוש את CR7- מיליארד יורו.


וויין רוני בן ה-32 יחתום על חוזה בדי.סי. יונייטד ב-MLS לשלוש שנים וחצי. לפי "סקיי ספורט", זה צפוי לקרות ביממה הקרובה שעות הקרובות.

✈️ pic.twitter.com/bjvUBjvUQe

— Wayne Rooney (@WayneRooney) June 28, 2018

* ב"ליברפול אקו" דווח שבנוסף לנבי קייטה שחתם בליברפול וירש את החולצה 8 מסטיבן ג'רארד, הקבוצה תצרף גם את הדודן של הקשר, בובי דאנקן בן ה-17. החלוץ הצעיר הגיע ממנצ'סטר סיטי ומשחק בנבחרת אנגליה הצעירה.


* סוכנו של ז'ורזיניו מנאפולי הבהיר שמנצ'סטר סיטי קרובה להחתימו תמורת 43 מיליון ליש"ט.


* חלוץ ספורטינג ליסבון באס דוסט כבר היה קרוב לחתימה במילאן, אבל אחרי שפיפ"א הטילה קנסות הרוסונרי והשעתה אותם מהמפעלים האירופיים, הוא יישאר בקבוצתו הפורטוגלית ככל הנראה.


* "לפי מארקה", קשר נבחרת רוסיה אלכסנדר גולובין הוא מועמד מוביל להגיע לברצלונה, שהנהלתה בוחנת את האפשרות לרכוש אותו אחרי שהרשים במונדיאל. עם זאת, בדאבליסטית הספרדית חוששים שהוא יתקשה להתאקלם מאחר שהוא דובר רק רוסית, יודע רק כמה מילים באנגלית ולא מבין כלל ספרדית.



גולובין. יתקשה להתאקלם בברצלונה? (Gettyimages)


* אלן חלילוביץ', בנו של סיאד ששיחק בעבר בהפועל באר שבע ואף בתור תינוק חי בישראל, צפוי לחתום במילאן. החוזה הוא לשלוש שנים.


*מועמד נוסף לחזק את הקישור של ארנסטו ואלוורדה הוא פרנקי דה יונג מאייאקס, שלפי "ספורט" הקטלוני דורשת עבורו 50 מיליון יורו.


* שוערה בן ה-36 של סטוק סיטי, לי גרנט, מועמד למנצ'סטר יונייטד כשוער מחליף לדויד דה חאה, כך מדווח "הטלגראף". טרם ברור אם סרחיו רומרו יישאר. בנוסף, השדים האדומים רוצים לצרף את בלם אינטר מילאן שקריניאר ולפי ה"גאזטה דלו ספורט" הציעו עבורו 57 מיליון ליש"ט.


* ריאל סוסיאדד רוצה את נאצ'ו מונריאל מארסנל.


* חלוץ ניס אלסן פלאה על הכוונת של טוטנהאם, שלפי רדיו מונטה קרלו רוצה לצרפו. הצרפתי בן ה-25 כבש 16 שערי ליגה בעונה החולפת ומחירו צפוי לנוע סביב 23 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי