קלופ: אנשים עדיין לא מאמינים שקאריוס קיבל מרפק מראמוס

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

חודשיים לאחר גמר ליגת האלופות, מאמן ליברפול חזר לתקוף את בלם ריאל מדריד על הפעולות האגרסיביות שלו ב-1:3: "אם היה VAR, השופט היה פועל אחרת". על מוריניו, אותו יפגוש הלילה (00:00, ספורט2): "הוא רק צחק"

(גודל טקסט)
ליברפול תפגוש את מנצ'סטר יונייטד במשחק מעניין הלילה (בין שבת לראשון ב-00:00, שידור ישיר בספורט2). לקראת המשחק ערך יורגן קלופ מסיבת עיתונאים, בה התייחס גם לטענות של ז'וזה מוריניו כאילו בעקבות רכש בסך 175 מיליון ליש"ט הוא אמור לזכות באליפות הפרמיירליג, ותקף במפתיע את סרחיו ראמוס בצורה חסרת תקדים על העבירות שלו בגמר ליגת האלופות.


כזכור, ראמוס גרם באופן עקיף לפציעה של מו סלאח בכתף, ונטען גם שפגע בלוריס קאריוס וגרם לו זעזוע מוח שאולי הוביל לטעויות של השוער במשחק. קלופ אמר בין היתר שהוא לא מתלהב לפתוח את הבקבוק הזה שוב, אבל אז תקף: "ראיתי שוב את האירועים שקרו במשחק. אם אתה לא אוהד ריאל מדריד, אתה חושב שזה היה ברוטאלי ואכזרי. אתה לא חושב שזה היה תיקול טוב, זה פשוט היה אכזרי".


MAIL SPORT: Klopp attack #tomorowspaperstoday
️ ️ ️ pic.twitter.com/Kpg6pIYKok

— Helen Miller (@MsHelicat) 27 ביולי 2018


קלופ אמר עוד: "אני לא טוען שסלאח היה נפצע בכל פעם בסיטואציה הזו, אבל הפעם לא היה לו מזל. זו סיטואציה שלא היתה צריכה לקרות מראש. לתת מרפק לשוער ואחרי זה להפיל את הכובש שלנו כמו מתאבק, ואז הקבוצה שלך מנצחת. ראמוס עשה הרבה דברים שלא אהבתי. כבנאדם, לא אהבתי את הפעולות שלו". מנגר ליברפול הוסיף: "מה שעשה הוא לא נורמלי ואם היה VAR והשופט היה צופה שוב בשני האירועים הוא היה פועל אחרת. אם אתה מחבר את כל האירועים שקרו עם ראמוס ביחד, ואני צופה בכדורגל מאז שהייתי בן חמש, אפשר לראות הרבה מקרים עם ראמוס. בגמר שנה לפני כן, נגד יובנטוס, הוא היה אחראי לכרטיס האדום של חואן קוואדרדו".


מאמן ליברפול צפוי בוודאי לקבל תגובה קשה מראמוס, שתמיד עונה להאשמות כאלה, אבל אמר: "אנשים אולי יגידו שאני לא יודע להפסיד, אבל אני לא קם כל יום מאז המשחק וחושב על ראמוס. בגמר אתה צריך מזל ולנו לא היה אותו, ואז הגיע האירוע עם לוריס קאריוס. רק שלושה ימים אחרי המשחק הבנתי שהוא קיבל מרפק בראש מראמוס. הבעיה היא שאנשים עדיין לא מאמינים לנו, וחושבים שאנחנו משתמשים בזה כתירוץ, אבל אנחנו לא".


גם ז'וזה מוריניו קיבל מקלחת מיורגן קלופ, שאמר כי ההצהרות של מאמן יונייטד רק מצחיקות אותו. "שמעתי שמוריניו צחק כשהוא אמר את זה. זה עולם חופשי ואין לי שום בעיה איתו, אבל אנחנו אחראים לאוהדים שלנו ולבעלי הקבוצה שלנו. האם יפטרו אותי אם לא אשיג את האליפות? אני חושב שזה תלוי בסוג הכדורגל שאני אשחק. חלק גדול של העונה יהיה תלוי האם אני אשחק את הכדורגל שהאוהדים שלנו אוהבים. העונה אנחנו רוצים לעשות את הצעד הבא".


Here is tomorrow's @SunSport back page: Jurgen Klopp hits back at Jose spend jibe https://t.co/60r6jQdAV1pic.twitter.com/UyGqlSLMIH

— Sun Sport (@SunSport) 27 ביולי 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי