רק רשת: בולט סוף סוף מצא קבוצה, מספר חדש לתומר חמד

יוסיין בולט
יוסיין בולט | האתר הרשמי

האצן הג'מיקאני חתם בסנטרל קואסט מרינרס האוסטרלית: "מגשים חלום, הכל אפשרי", חלוצה הישראלי של ברייטון החליף את מספרו מ-10 ל-25, וגם: אל חאדרי פרש מנבחרת מצרים בגיל 45, מסי נשאר בנבחרת ארגנטינה

(גודל טקסט)
ארד לעמית מאדח, רוח גורדון וללייט עבד אלחאי באליפות הנוער באגרוף תאילנדי
הישג מרשים לענף האגרוף התאילנדי בישראל שפועל במסגרת התאחדות "אילת". הספורטאי הישראלי עמית מדאח, זכה במדליית הארד באליפות העולם לנוער שנערכת בבנקוק, תאילנד.


מאדח בן ה-17 (עד 57 ק"ג) שמתאמן אצל אלכס דר ואדם גלילי ומחזיק במדליית ארד גם באליפות העולם בשנה שעברה, ניהל קרב מוצלח מול אלוף רוסיה מוחמד יוסוף מומונחונוב, אולם לבסוף לא הצליח להעפיל לגמר. מדאח, שמחזיק גם בתארים אלוף ישראל לנוער ואלוף אירופה, עלה לקרב חצי הגמר לאחר שספורטאי מעיראק סירב להתייצב מולו לקרב רבע הגמר.


בנוסף גם לייט עבד אלחאי בן 17 (עד 71 ק"ג) שמתאמן אצל יבגני לב ורוח גורדון בן ה-14 (עד 40 ק"ג) שמתאמן אצל בני קוגן זכו בארד לאחר שניצחו שני יריבים מאוקראינה.



לייט עבד אלחאי (התאחדות אילת)


תומר חמד כבר לא מספר 10 בברייטון
תומר חמד, חלוצה של ברייטון האנגלית יפתח ביום שבת את עונתו השנייה בפריימרליג, כשלא ברור מה מעמדו המקצועי בקבוצה, נוכח החתמתם של מספר שחקני התקפה חדשים. היום, (שלישי) פירסמו השחפים את מספרי החלוצות של שחקני הסגל, בה עולה כי חמד יחליף את המספר שעל גבו מ-10 האטרקטיבי ל-25, מה שיכול להעיד אולי על הפיחות במעמדו כשמי שיקבל את מספר 10 הוא חלוץ הרכש הרומני פלורין אנדונה, שהגיע מדפורטיבו לה קורוניה. שותפו הישראלי בקבוצה, בירם כיאל יישאר עם חולצה מספר 7 גם בעונת המשחקים הקרובה.


Albion's squad numbers for the 2018/19 season have been confirmed. #BHAFC ⚪️

Read ➡️ https://t.co/tVppt9SCxSpic.twitter.com/hibobPVsbT

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) August 7, 2018


יוסיין בולט חתם במרינרס האוסטרלית: "אין גבולות, הכל אפשרי"
כבר שנים רבות אנו יודעים את אהבתו הרבה של אחד האצנים הגדולים בהיסטוריה, יוסיין בולט לכדורגל ובמהלך השנים האחרונות הוא אף החל להתאמן עם מספר קבוצות ביניהן מנ'צסטר יונייטד ודורטמונד. אלא, שהג'מיקאני בן ה-32 לקח את האהבה הפעם צעד קדימה כשחתם רשמית ככדורגלן בקבוצת סנטרל קואסט מרינרס האוסטרלית. האצן הגשים חלום ישן לשחק כדורגל מקצועני ואמר: "אני נרגש לבוא לאוסטרליה ורוצה להודות לבעלים שנתן לי צ'אנס. זה החלום שלי ואני יודע שאצטרך לעבוד קשה ולעשות הרבה אימונים. המאמן אמר לי בטלפון שלמועדון יש שאיפות גדולות לעונה הבאה. אני תמיד אומר לכולם שאין אף פעם גבולות והכל אפשרי".


We're set to welcome@usainbolt to @CCMarinersfor an indefinite training period. Let's hear from theworld's fastest man.

Read more ⚡https://t.co/kOtlPUPWz8#CCMFCpic.twitter.com/LsSxYLSbhl

Central Coast Mariners (@CCMariners) 7 באוגוסט 2018


מאור בוזגלו מתרגש בשביל אחיו אלמוג
בתחילת השבוע עבר אלמוג בוזגלו מהפועל חיפה לבני יהודה, אחיו הגדול מאור – שעדיין ללא קבוצה לעונה הבאה – פרגן.


עוד תחנה בדרך למעלה, עוד נקודת ציון בקריירה שלך שרק הולכת ומתפתחת, עוד מטרות שאני משוכנע שאתה יכול להשיג אותן. המון בהצלחה אחי היקר ביעד החדש, תמיד איתך @almogbuzaglopic.twitter.com/LxS6MOsed4

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) August 7, 2018


קרונקי הציע 1.8 מיליארד דולר על רכישת ארסנל
סטן קרונקי מחזיק כיום ב-67 אחוזים מהבעלות על מועדון הפאר ארסנל, אבל כעת מדווחים באנגליה כי איש העסקים האמריקאי, על פי "פורבס" מ-400 האנשים העשירים בעולם, הציע לשותפו המיליארדר הרוסי אלישר אוסמנוב 600 מיליון ליש"ט לרכישת 33 האחוזים הנותרים – כך ששווייה של ארסנל מוערך ב-1.8 מיליארד ליש"ט. קרונקי כידוע הוא בין השאר גם בעלי קבוצות הספורט דנבר נאגטס ׁ(NBA), לוס אנג'לס ראמס (NFL) וקולורדו ראפידס ׁ(MLS).


24 תארים לאיקר קסיאס
אחרי שזכה סוף השבוע עם פורטו בסופרקאפ הפורטוגלי, השוער האגדי הזכיר לכולם מי הוא כשפרסם בחשבון באינסטגרם את רשימת התארים בהם קטף בקריירה. האמת? מרשים.



קו"ח מרשימים לאיקר קסיאס (Instagram)


ליאו מסי לא יעזוב את נבחרת ארגנטינה
ליאו מסי לא הוציא הגה מפיו מאז הכישלון של ארגנטינה במונדיאל ולא היה ברור האם הוא ימשיך בנבחרת או יפרוש. הלילה דיווחה רשת פוקס" הארגנטינית כי הוא ימשיך כרגיל. לפי הדיווח הוא שוחח עם נשיא ההתאחדות הארגנטינית, צ'יקי טאפיה ואישר לו שהוא ממשיך באלביסלסטה. מסי ישחק כנראה במשחקי הידידות תחת ליונל סקלוני ופבלו איימאר, המאמנים הזמניים, שלמעשה מונו גם למאמני הנבחרת עד גיל 20 והחליפו את חורחה מספאולי שפוטר. הם יאמנו את הנבחרת כנראה רק עד סוף 2018. 


"MESSI LE DIJO A TAPIA QUE VA A SEGUIR EN LA SELECCIÓN"#DebateFinalFOX@davellaneda77 contó que el capitán de la Albiceleste le informó al presidente de AFA que no renunciará. pic.twitter.com/wvyIUPluDe

— FOX Sports Argentina (@FOXSportsArg) 7 באוגוסט 2018


עיסאם אל חדארי עזב את נבחרת מצרים בגיל 45
בשלב הבתים של המונדיאל האחרון ברוסיה נרשמה היסטוריה כאשר מצרים שיתפה את עיסאם אל חדארי בן ה-45, שהפך לשחקן המבוגר ביותר שנטל חלק בגביע העולם לדורותיו. היום הוא הודיע על פרישה מהפרעונים, 22 שנה אחרי ששותף לראשונה במדי הנבחרת: "גאה ב-159 משחקיי הבינלאומיים עם מצרים. הוא שיחק מול ערב הסעודית ואמנם מצרים הפסידה, אולם הוא זכה להדוף פנדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי