השוער היקר בהיסטוריה: קפה חתם בצ'לסי תמורת 80 מיליון יורו

קפה אריסבלאגה
קפה אריסבלאגה | האתר הרשמי

הספרדי הצעיר שהגיע מבילבאו ניפץ רשמית את השיא שקבע אליסון רק לפני שלושה שבועות, וחתם בבלוז לשבע עונות כמחליפו של קורטואה. גם קובאצ'יץ' הצטרף לסגל של סארי

(גודל טקסט)
צ'לסי סיכמה סופית על רכישת שוער אתלטיק בילבאו קפה אריסבלאגה. הקבוצה מלונדון תשלם את סעיף השחרור של השוער העועמד על 72 מיליון ליש"ט (80 מיליון יורו), מה שיהפוך את קפה לשוער הכי יקר בעולם. מי שיאבד את התואר הזה הוא השוער אליסון, שנרכש על ידי ליברפול מרומא ב-66.8 מיליון ליש"ט. בצ'לסי פועלים נגד השעון כדי להסדיר את החתמתו של קפה עד סיום חלון ההעברות מחר (חמישי). השוער יחתום לחמש שנים וירוויח 5 מיליון ליש"ט לעונה, בשכר שבועי כפול מזה שהוא מרוויח כיום. בצ'לסי רוצים שקפה ישחק כבר במשחק הליגה הראשון, נגד האדרספילד בשבת.


המנג'ר, מאוריציו סארי, התייחס לראשונה להחתמת השוער אחרי המשחק מול ליון בגביע האלופות (ניצחון לצ'לסי, 4:5 בפנדלים): "הוא צעיר מאוד מאוד וחסר יחסית ניסיון, אבל שוער מאוד מאוד מוכשר. ראיתי אותו משחק לפני שנה לראשונה וחשבתי שהוא מאוד מוכשר". קפה היה אמור לחתום בינואר בריאל מדריד, שהיתה צריכה לשלם עליו רק 17.5 מיליון ליש"ט, אבל אחרי שעבר כבר בדיקות רפואיות הצליח זינדין זידאן לשכנע את הנשיא פלורנטינו פרס לרדת ממנו, כי רצה שקיילור נבאס יישאר השוער הראשון.


בואו של קפה יגרום כנראה למכירת דני דרינקווטר או רוס ברקלי, וצ'לסי עשויה להשאיל את טימואה באקיוקיו למילאן. סביליה, בינתיים, רוצה את מישי באטשואי. מי שעמד אתמול בשער צ'לסי הוא שוער לידס לשעבר רוברט גרין בן ה-38, שהיה אחראי לניצחון עם עצירת פנדל קריטית.


Wednesday's MIRROR Sport: "Jeepers Keepers" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/0lJr8mkJ58

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) August 7, 2018


טיבו קורטואה עבר לריאל מדריד ב-35 מיליון ליש"ט, כאשר במסגרת העיסקה הבלאנקוס העבירה את מתיאו קובאצ'יץ' בהשאלה לצ'לסי. לגבי האחרון, לז'ולן לופטגי נמאס מההתנהגות שלו כפי שדווח בעיתון "אס" והחליט להעביר אותו בהשאלה, על אף שטען תחילה שהשחקן לא יעזוב. לופטגי נפגש עם ראשי הקבוצה בניו יורק והם סיכמו את העברתו של הקרואטי, לאחר שלופטגי לא הצליח לשכנע אותו להישאר, וקובצ'יץ' עבר היום בדיקות רפואיות בצ'לסי וחתם בקבוצה לעונה אחת. "אני לא מקבל את ההתנהגות של השחקן ולא את הדרישות שלו לשחק קבוע", אמר המאמן לראשי הבלאנקוס. כעת ריאל מדריד עשויה לנסות להחתים את מיראלם פיאניץ' מיובנטוס או טיאגו מבאיירן מינכן, כתחליף לקשר.


גם האפשרות שלוקה מודריץ' יעזוב לאינטר עדיין לא ירדה מעל הפרק. לופטגי התייחס לכך לראשונה: "אם מודריץ' יעזוב, נצטרך למצוא שחקן אחר ברמה שלו. כפי שאמר הנשיא פלורנטינו פרס, מודריץ' יישאר בריאל מדריד, אבל כמו שאתם יודעים אין מאה אחוז בשום מקום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי