קלופ: השקענו כי הרגשנו שזה הזמן, רוצים לזכות באליפות

יורגן קלופ, סאדיו מאנה
יורגן קלופ, סאדיו מאנה | AFP

ליברפול דרסה 0:4 את ווסטהאם והשיגה את ניצחונה הגדול ביותר באנפילד במחזור הפתיחה מאז 1932, המנג'ר זעם כשנשאל אם מדובר בקרב בינם לבין סיטי על הפסגה: "לא ראיתי שקבוצות אחרות נחלשו". וגם: נבי קייטה מככב

(גודל טקסט)
הציפיות מליברפול גבוהות, היא נחשבת למועמדת השנייה לסיים במקום הראשון אחרי האלופה מנצ'סטר סיטי, ואתמול (ראשון) היא אכן אותתה שהיא תיאבק העונה על כל התארים עם 0:4 מוחץ באנפילד על ווסטהאם. לחוליית ההתקפה הנפלאה של מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה נוסף גם נבי קייטה שכבר בהופעה הראשונה במדי המייטירדס הוכיח מדוע נרכש מלייפציג כבר במהלך העונה שעברה.


זה לא רק הניצחון המשכנע על הפטישים, אלא שליברפול רשמה את משחק הפתיחה הכי טוב שלה מזה 22 שנה, מאז עונת 1994/95 כשהביסה את קריסטל פאלאס במשחק הפתיחה 2:6. באנפילד זה היה הניצחון הכי גבוה במשחק הפתיחה לראשונה מאז 1932.


קייטה זכה למחמאות מכל עבר, ב"ליברפול אקו" נכתב שזמן רב לא הגיע לאנפילד שחקן שכבר בפתיחה כל כך חד, וגם המנג'ר יורגן קלופ שיבח בסיום: "הופעה טובה של קייטה. מההתחלה הוא התאקלם מצוין והראה כמה שהוא שחקן טוב. אני מרוצה, זה מה שציפינו ממנו".

STAR SPORT: Klopp: keep calm #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/D42qo3iYNv

— Neil Henderson (@hendopolis) 12 באוגוסט 2018

קלופ זעם כשנשאל אם ליברפול היא הקבוצה היחידה שתיתן פייט לסיטי בזכות הרכש: "יש אוירה טובה מאוד סביבנו. יש אופטימיות, אבל אומרים שאנחנו היריבים היחידים של סיטי לאליפות? רק בפרמיירליג קובעים מי תיקח אליפות לפי הרכש. ממש לא מעניין אותי מה אנשים אומרים. יש כאלה שאומרים דברים יפים ויש כאלה שאומרים דברים פחות יפים, אבל הם אף פעם לא חשובים. מה שחשוב הוא שאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים להיות. אנחנו רוצים להתמודד על האליפות, אבל לא זכינו בתארים בשנים האחרונות ולא ראיתי שקבוצות אחרות נחלשו אז למה שאנחנו נהיה היחידים שניאבק על האליפות עם סיט?. בגלל שעשינו כמה רכישות? עשינו את הרכישות שלנו כמו שקבוצות אחרות עשו שנה או שנתיים לפני. עשינו זאת השנה כי הרגשנו שזה הרגע המתאים".



מספר 8 החדש באנפילד. "נתן בדיוק את מה שציפינו ממנו" (AFP)


בתוכנית "סופר סאנדיי" הוסיף קלופ: "זו התחלה חדשה והיא ולא הייתה יכולה להיות טובה יותר. זה רגע נחמד, אבל רק רגע. צריך להמשיך. היו לי בעיות קשות להחליט על ההרכב הפותח עם כל כך הרבה שחקנים איכותיים, אבל זה דבר מצוין שיש לנו ספסל כזה. לא ידעתי להסביר לאלברטו מורנו למה הוא לא בסגל", הודה קלופ, "אדם לאלנה לא שיחק, אבל משתפר. קליין אותו דבר. זה חשוב שהשחקנים האלה יהיו בכושר ומוטיבציה כשנצטרך אותם".


גם החברים החדשים סאדיו מאנה שכבש צמד וג'יימס מילנר שבישל פעמיים חושבים שקייטה רק ישתפר בהמשך הליגה. מאנה אמר עליו: "אני שמח עבורו. הוא שיחק מצוין. ההתחלה אף פעם לא קלה עבור שחקנים. אתה צריך ללמוד את החברים שלך בקבוצה, הליגה שונה, המנטליות. הכל שונה. הוא שחקן עם איכות אדירה שרק ישתפר". מילנר הוסיף: "אתה יכול לראות מיד שהוא שחקן טוב. אני רק יכול לתאר לעצמי איזה שחקן טוב הוא הולך להיות בחודשים הקרובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי