משטרת ליברפול תפתח בחקירה נגד סלאח, צפוי לספוג קנס

סלאח
סלאח | טוויטר

כוכב המרסיסייד צולם כשהוא מדבר בנייד בזמן נהיגה לאחר הניצחון 0:4 על ווסטהאם, והתמונות פורסמו בפייסבוק. ישלם 250 ליש"ט ויספוג שש נקודות. ראגנר קלאבן ינופה מהסגל, מניולה צפוי לעבור לנאפולי

(גודל טקסט)
משטרת ליברפול אישרה הבוקר (שלישי) כי היא פתחה בחקירה נגד מו סלאח, שתמונה שלו בה הוא אוחז בהגה מכונית המרצדס שלו ומדבר בנייד מיד אחרי הניצחון של ליברפול 0:4 על ווסטהאם פורסמה בפייסבוק. אוהדים של הקבוצה צילמו אותו אחרי המשחק וביקשו ממנו חתימות, אבל לרוע מזלו הם צילמו אותו כשהוא יושב ברכב אוחז בהגה וגם בנייד, דבר שאסור גם באנגליה. משטרת ליברפול אישרה שהמועדון עצמו הסב את תשומת ליבם לדבר כיוון שהיה ברור שבעקבות התמונות שהופיעו בפייסבוק, תיפתח חקירה והוא יוענש. חלק מאוהדי אברטון מיהרו לצייץ את הווידאו ולעקוץ את הכוכב המצרי.


סלאח צולם תחילה כשידו על ההגה ויד אחת עם הנייד ולאחר מכן עם שתי ידיים על ההגה וגם הנייד בידו. אומנם לא מדובר בפשע נוראי, אבל באנגליה רואים בחומרה שכוכב ענק כמו סלאח עובר על החוק ובכך בעצם מעודד צעירים אחרים שמעריצים אותו לעשות זאת. "דיילי מייל" שפרסם את הידיעה פרסם את הודעת דובר ליברפול שאמר: "אחרי התייעצות עם סלאח החלטנו להסב את תשומת ליבה של המשטרה לעבירה כי היא פורסמה בפומבי". המשטרה אישרה שסלאח אמור לספוג עונש של שש נקודות וקנס של 250 ליש"ט. הוא יכול בהחלט לשלם אותו, לאחר שחתם על חוזה חדש בליברפול לחמש שנים.


בתוך כך, ליברפול שוקלת הצעות לצמצם את הסגל הגדול שיש לה. אחד מהשחקנים שעשוי לעזוב הוא הבלם האסטוני ראגנר קלאבן בן ה-32, שלא הראה יכולת טובה בעונה שעברה והוא נחשב כעת לשחקן מחליף בלבד. ניוקאסל ניסתה ביום האחרון של ההעברות לרכוש אותו וקיבלה תשובה שלילית. למרות שדיאן לוברן פצוע ועשוי לחזור רק בעוד חודש, לוירג'יל ואן דייק יש שותף חדש במרכז ההגנה וזהו ג'ו גומס ששיחק בעבר כמגן. השניים הציגו יכולת טובה במשחק נגד הפטישים וימשיכו לשחק ביחד כל עוד לוברן לא כשיר. למרות פציעתו, קלופ מוכן כעת לשחרר את קלאבן. גם סימון מניולה עשוי לעזוב, כשהכיוון הוא נאפולי.


The real Mo Salah ladies and gentlemen, surprised he didn't spit at them, that's what those kopites usually do isn't it @Carra23? pic.twitter.com/oMZ1UqQZDi

— Evertons The Kendall End (@TheKendallEnd) 13 באוגוסט 2018


בינתיים, ב"מירור" מציינים כי השוער אליסון הוריד הרבה מהלחץ שהיה על כתפיו בשל העובדה שהוא כבר לא השוער הכי יקר בפרמיירליג אחרי שקפה חתם בצ'לסי והוא לא ספג מול ווסטהאם. אגב, השער האחרון שליברפול ספגה באנפילד היה מול אותה ווסטהאם בניצחון 1:4 בפברואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי