"סלאח צלל – זאת שערורייה". צפו באירוע השנוי במחלוקת

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

כוכב ליברפול סחט פנדל שסייע לקבוצתו לנצח את פאלאס, הודג'סון זועם: "ההחלטה הזו שינתה את המשחק". בממלכה תמכו במנג'ר: "נפל קורבן להצגה". קלופ: "עשינו צעד גדול". וגם: הנתון המדהים של מילנר

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
במשחק לא גדול, ליברפול ניצחה אמש (שני) 0:2 בחוץ את קריסטל פאלאס ונצמדה למנצ'סטר סיטי בפסגת הליגה האנגלית עם שש נקודות ומאזן מושלם בתום שני מחזורים. מי שמנע מהמארחת לכבוש היה אליסון, שהוכיח עד כמה היה חשוב להביא שוער מהטופ העולמי.


רוי הודג'סון זעם בסיום על השופט מייק אוליבר שלטענתו קנה את הצלילה ברחבה של מוחמד סלאח והעניק לליברפול פנדל על סף הירידה להפסקה אותו תרגם ג'יימס מילנר לשער. המנג'ר של פאלאס התייחס סיכם: "אני מוצא סוג של נחמה ביכולת שלנו, אך זה לא משנה את הכעס שאני חש על הדרך בה ירדנו למצית בפיגור. השופט קנה את ההצגה, אבל את העבירה של ואן דייק על מייר במחצית השנייה הוא לא ראה. לא הייתה עבירה על סלאח ואני נמצא בכדורגל מספיק בשביל לדעת את זה. ההחלטה הזו שינתה לנו את המשחק".


הודג'סון לא נרגע: "סאקו כלל לא ניסה להכשיל אותו, הוא הלך במטרה לנסות להשיג את הכדור. אני לא הייתי רוצה לקבל פנדלים מהסוג הזה. לא הגיע לליברפול להוביל במחצית". גם אוהדי פאלאס, כצפוי, הסיכמו עם המנג'ר שלהם ושרקו לסלאח בוז בכל פעם שהוא נגע בכדור.



קלופ והודג'סון בסיום (Gettyimages)


גם העיתונים בממלכה הסכימו עם הטענות של הודג'סון. טלגראף כתב: "סלאח צלל – זאת שערורייה". ב"אקספרס" טענו: "פאלאס נפלה קורבן לעבירה שלא בוצעה על מוחמד סלאח". עוד נכתב שהחלוץ המצרי היה איש המפתח בניצחון של ליברפול לאחר שגרם כאמור לכדור עונשין מ-11 והוביל להרחקה של שחקן. 


ליברפול יכולה לחוש טוב לאחר שפתחה כאמור עם שני ניצחונות רצופים ואפס שערי חובה, אך יורגן קלופ אינו רגוע: "מבריק זה לא היה. הצלחנו לנצח כי כבשנו ברגעים משמעותיים של המשחק. הצעד הגדול שעשינו כאן הוא הנקודות שלקחנו במשחק לא טוב. מי שעוקב אחרי הקבוצה יודע שאם אנחנו לא מבריקים, זה בדרך כלל נגמר בהפסד. סלאח? הוא יכול לשחק הרבה יותר טוב".


וירג'יל ואן דייק נבחרת לשחקן המצטיין (זכה לציון 8.5 ב"דיילי מייל") וקלופ החמיא לבלם שלו: "כל אחד יודע שאיכות עולה כסף. זה נכון לגבי רכבים וגם לגבי כדורגלנים, אבל כיום אף אחד כבר לא חושב על כמה הוא עלה אלא רק על האיכויות שהוא מראה על המגרש. וירג'יל שווה את הכסף ששולם עליו ואני בטוח שיש כאלה שחושבים עכשיו שקנינו אותו במחיר מציאה".


Virgil van Dijk's game by numbers vs. Crystal Palace:

100% tackles won
92.4% pass accuracy
91 touches
10 successful long balls
9 aerial duels won
8 clearances
2 tackles
1 clean sheet

Dominant display. pic.twitter.com/pvDuH10vW0

— Squawka Football (@Squawka) August 20, 2018


ג'יימי קראגר, בלם ליברפול לשעבר, החמיא גם הוא: "ואן דייק יכול להפוך לאגדה בליברפול. ידעתי שהוא שחקן טוב עוד לפני שהצטרף, אבל כבר עכשיו הוא טוב ממה שחשבתי שהוא יהיה. תמיד אמרו שליברפול לא יכולה לזכות באליפות בגלל משחק ההגנה, עכשיו יש להם את הבלם הכי טוב באנגליה".


ג'יימס מילנר, שכבש את השער הראשון מהנקודה הלבנה, הבקיע 49 שערים ב-16 שנים בפרמיירליג ומעולם, באף אחד מ-48 המשחקים בהם הוא כבש, קבוצתו לא הפסידה. המאזן: 38 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו. ב"דיילי מייל" נכתב כי מדובר בתוצאה ענקית עבור ליברפול שהצליחה לנצח באצטדיון קשה כמו הסלהרסט פארק גם במשחק חלש.


You don't beat James Milner when he scores pic.twitter.com/qg3anRjmqd

— B/R Football (@brfootball) August 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי