גווארדיולה: VAR זו החלטה של הפרמיירליג, אני לא עובד אצלם

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר סיטי התייחס לשער היתרון של וולבס בתיקו 1:1, שהובקע ביד וממצב נבדל: "לא ראיתי את האירוע, אני לא השופט. לאור המשחק שלהם, תיקו זו תוצאה טובה". אצל המארחת החמיאו לשוער פטריסיו: "הצלת העונה"

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)
וולבס הצליחה להפחיד את מנצ'סטר סיטי אתמול (שבת) כשהציגה כדורגל התקפי מצוין מול האלופה במוליניו וסיימה בתיקו 1:1, למרות שכבשה משער לא חוקי של הבלם הצרפתי ווילי בולי. פפ גווארדיולה התעלם בסיום מהשער שהובקע ביד וכשנשאל האם הוא חושב שבאנגליה צריכים את טכנולוגיית ה-VAR אמר: "זה לא עסק שלי אם להתקין אותה או לא. זו החלטה של הפרמיירליג ואני לא עובד אצלם".


גווארדיולה גם סירב להשתלח בשופט מרטין אטקינסון, למרות שהיתה לו הצדקה לעשות זאת. המאמן אכן דיבר עם השופט בסיום המשחק, אבל כשנשאל על כך אמר: "היו לי כמה דברים לומר לו".


"לא ראיתי את האירוע", טען פפ על השער שהובקע ביד וממצב נבדל. "אני לא השופט ולעולם לא אהיה. יצרנו מספיק מצבים לכיבוש שערים, אבל זה לא נחשב וסיימנו בתיקו. וולבס שיחקה טוב אז אני חושב שבכל זאת זוהי תוצאה טובה. אין לי הרבה חרטות על המשחק שלנו".


מנג'ר וולבס נונו אמר: "היה משחק טוב, אבל אחרי שכבשנו היינו צריכים לשחק טוב יותר. אנחנו בתהליך של גדילה ויש עוד שבוע לעבוד על מה שלא טוב כדי להשתפר".


That save from Sterling by Rui Patricio was something else. Wolves more than holding their own against the champions so far. #WOLMCI#EPL

— Tommy Doleman (@TommyDoleman) 25 באוגוסט 2018


ב"מייל און סאנדיי" דיווחו שהילדים אוהדי וולבס מעריצים כולם את הקשר רובן נבס, שגילה יכולת טובה. הכרוז במשחק הקריא את שמות הילדים שיעלו כקמע לפני שריקת הפתיחה וכל אחד מהם ציין את נבס כשחקן האהוב עליהם, אבל אחרי שהמשחק נפתח התברר שלוולבס יש להציע הרבה יותר מרק נבס. רוי פטריסיו ביום ענק דאג להדוף כל מצב של סיטי, דייגו ז'וטה והלדר קוסטה הפורטוגלים לא היו פחות טובים. "וולבס לקחה רק שתי נקודות עד כה, אבל היא שווה יותר והיא רוצה להיות קבוצה עם זהות כמו מנצ'סטר סיטי וליברפול", נכתב בעיתון.


הגולשים בטוויטר הגדירו את ההצלה של פטריסיו כהצלת העונה עד כה, אחרי שהדף בעיטה ענקית מרחוק של ראחים סטרלינג שעשתה דרכה לחיבורים. אחד מהעיתונאים כתב על ההדיפה: "זה היה משהו באמת אחר". גולש אחר הציע בצחוק לסטרלינג לתבוע את פטריסיו שמנע ממנו את שער העונה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי