הארי קיין: פוצ'טינו לא הביא רכש ועלינו להצדיק זאת

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

החלוץ שכבש את שער היתרון אמש בניצחון הענק על מנצ'סטר יונייטד, התייחס למטרות העתידיות של הקבוצה: "רוצים לקחת את המועדון לרמה הבאה". המנג'ר הארגנטינאי על לוריס: "לא מצדיקים את מה שעשה, אבל נתמוך בו"

(גודל טקסט)
מאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר טוטנהאם, הרעיף לא מעט שבחים על יריבו והקולגה ז'וזה מוריניו, לפני ניצחון החוץ הענק אתמול (שני) 0:3 באולד טראפורד שהנחיל לפורטוגלי וחניכיו. כנראה שהמחמאות והקשר החם בין שני המנג'רים לא ינחם את מוריניו, שנחל את הפסד הליגה הביתי הגדול ביותר בקריירה המפוארת שלו.


דווקא המארחים היו עדיפים אתמול בחצי הראשון והגיעו ללא מעט מצבים מסוכנים, עם החמצה גדולה של לוקאקו והצלות של הוגו לוריס. התרנגולים התעוררו אחרי 50 דקות מראשו של הארי קיין, שהעלה אותם ליתרון עם שערו השני ברציפות. לוקאס מורה, הרכש שהיגע בעונה שעברה מפאריס סן ז'רמן, הוסיף צמד פנטסתי משלו וזכה לציון 8.5 בעיתון דיילי מייל וקיבל תשבוחות הבוקר בכלי התקשורת בממלכה: "הריצה העוצמתית שלו יצרה ליונייטד המון בעיות בהגנה והוא כבש צמד נהדר".


לא מעט מספרים וציוני דרך נרשמו אמש. זה היה הניצחון הגדול ביותר של טוטנהאם באיצטדיון מזה 46 שנה והשלישי בלבד ב-27 המשחקים האחרונים של התרנגולים בתיאטרון החלומות. היא הקבוצה הרביעית שצברה שלושה נצחונות בשלושה משחקים יחד עם ליברפול צ'לסי ווטפורד המפתיעה. טוטנהאם היא גם הקבוצה הלונדונית הראשונה שמנצחת באיצטדיון מאז ינואר 2014, אז גברה 1:2 על השדים האדומים.



לוקאס מורה. סוחט מחמאות בממלכה (AFP)


הארי קיין, שכבש כעת כבר ב-25 מתוך 28 איצטדיונים בפרמיירליג, התייחס בסיום לניצחון היוקרתי ותחילת העונה הנהדרת של קבוצתו על אף שלא ביצעה אף רכש הקיץ: "אנחנו מנסים ליצור את ההיסטוריה הקטנה שלנו. אנחנו לא מועדון שהיה במקום הראשון בליגה ולא זכינו בתארים כמו הקבוצות של מוריניו בצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. אנחנו מצליחים בשנים האחרונות, אבל לא נמצאים ממש בטופ. אנחנו עוד לא שם ואנחנו רוצים להיות שם. אנחנו רוצים לקחת את המועדון לרמה הבאה. אנחנו רוצים לבנות על מה שעשינו ב-4-5 השנים האחרונות עוד נדבך. ההצלחה שלנו נובעת מכך שאנחנו מאמינים אחד בשני".


החלוץ האנגלי הוסיף: "אנחנו לא הולכים לשחק כל משחק טוב, אבל אנחנו מאוחדים וזה מה שעשינו מול יונייטד. פוצ'טינו אמר לנו בתחילת העונה שהוא לא יביא שחקנים רק כדי להביא חיזוק. הוא מאמין בסגל הקיים וזה בונוס ענק עבורנו. אנחנו רוצים להוכיח לו שהוא צדק".


25 – Harry Kane has now scored in 25 of the 28 Premier League stadiums he has played in, failing only at the Boleyn Ground, Stadium of Light and Cardiff City Stadium. Collection. #MUNTOT

— OptaJoe (@OptaJoe) August 27, 2018



מאוריסיו פוצ'טינו, שרשם ציון דרך נוסף בדמות ניצחון בכורה שלו כמנג'ר באולד טראפורד אמר אחרי המשחק: "אני גאה בהופעה שלנו. זה קשה לנצח את יונייטד באולד טראפורד. הם היו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל אנחנו שלטנו בשנייה. העובדה שיצאנו עם רשת נקייה היא עוד בונוס עבורנו. זו רק פתיחת העונה וצריכים להיות עיקביים". 

המנג'ר הארגנטינאי התייחס לתקרית בה היה מעורב הקפטן שלו ושוער הקבוצה הוגו לוריס שנתפס בשבוע שעבר ונעצר בגין נהיגה בשכרות: "אנו תומכים בלוריס, אך לא מצדיקים היגה בשכרות". לדבריו, הוא לא שקל לרגע לשלול את סרט הקפטן מהשוער שעשוי לעמוד לדין ב-11 בספטמבר ורשיון הנהיגה שלו צפוי להשלל. "לוריס עבר חוייה לא נעימה. הייתי איתו בקשר והוא התנצל גם בפני האוהדים וגם כלפי המועדון. הוא הראה שהוא מצטער והתנצל בפני כולם כי הוא יודע שיש לו אחריות כקפטן הקבוצה. זה צריך להיות לקח לכולם. הוא מעניש את עצמו בגלל שהוא מרגיש רע עם מה שהוא עשה. אנחנו לא מצדיקים את מה שעשה, אבל נתמוך בו". 



פוצ'טינו. תומך בקפטן (gettyimages)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי