רק רשת: הפרמיירליג תבחן את ה-VAR במחזור הקרוב

var
var | Gettyimages

הליגה תבחן את השימוש בשיפוט הווידאו אחרי החזרה מפגרת הנבחרות, אך הוא לא ישפיע על המשחק. וגם: הסמל החדש של קבוצתו של דייויד בקהאם, טוני קרוס ענה לשאלות הגולשים וניימאר מחקה את כריסטיאנו רונאלדו

(גודל טקסט)
כשניימאר בחר לחגוג באימון כמו כריסטיאנו רונאלדו

@neymarjr with the @cristiano celebration pic.twitter.com/Ot0XVmV8px

— B/R Football (@brfootball) September 5, 2018

מועדי המשחקים בליגה הלאומית
מנהלת הליגות פרסמה את מועדי המשחקים בליגה הלאומית עד המחזור התשיעי.

אוהדות ואוהדים יקרים, מועדי המחזורים בליגה הלאומית עד מחזור 9 (כולל) מחכים לכם באלבום שבעמוד הפייסבוק שלנו: https://t.co/UfjN604dO0pic.twitter.com/HDDhVXwlbZ

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) September 5, 2018

שוער טוונטה הושעה
שוער טוונטה, יואל דרומל שגם משמש כשוער נבחרת הולנד עד גיל 21, הודיע למאמן הנבחרת אתמול שהוא חוזר הביתה מאחר שהוא מעדיף לשחק במשחק בליגה השנייה עם קבוצתו ולא להיות שוער שני או שלישי בנבחרת הצעירה. אופ"א בתגובה הודיעה שהוא מושעה לשני משחקי הליגה הקרובים של הקבוצה, בה משמש מאמן מכבי חיפה פרד רוטן כיועץ. את המשחק בין הנבחרות הצעירות בין הולנד לאנגליה ישפוט לא אחר מאשר רועי ריינשרייבר.


השוער של טוונטה, יואל דרומל, שוער הולנד עד21, הודיע למאמן הנבחרת אתמול שהוא חוזר הביתה. מעדיף לשחק משחק בליגה ה2 עם קבוצתו ולא להיות שוער שני או שלישי בצעירה. אופא הודיעה שהוא מושעה ל2 משחקי הליגה הקרובים של טוונטה

— Assaf Cohen (@AssafCohen2) September 5, 2018

הסמל החדש של בקהאם
קבוצתו החדשה של דייויד בקהאם בארה"ב חשפה את סמל הקבוצה הרשמי: "לפני ארבע שנים חלמנו על מועדון כדורגל. היום, אנחנו גאים להציג את הסמל הרשמי של המועדון הזה. הצטרפו אלינו במסע שרק התחיל. זה אנחנו. זאת מיאמי".


Four years ago, we dreamt of a soccer club.
Today, we're proud to announce the official crest of that club.
Join us on a journey that has only just begun.
THIS IS US. THIS IS MIAMI.#InterMiamiCF#ThisIsMiami#MLSpic.twitter.com/uw8QOA2lfG

— Inter Miami CF (@InterMiamiCF) September 5, 2018

הפרמיירליג תבחן את ה-VAR במחזור הקרוב
קבוצות הפרמיירליג הצביעו במהלך העונה שעברה נגד השימוש בטכנולוגיית שיפוט הווידיאו, ה-VAR, אבל הצלחת השיטה במונדיאל האחרון ברוסיה הובילה לכך שגם בממלכה חושבים בשנית על הנושא והבוקר (רביעי) נחשף שבמהלך משחקי שבת בצהריים במסגרת המחזור החמישי, שייערך מיד לאחר פגרת הנבחרות, ייעשה ניסוי ראשוני במערכת בליגה הטובה בעולם. חמשת משחקי השעה 17:00 (שעון ישראל) יהוו עבור שופטי הפרמיירליג הזדמנות להוכיח לקבוצות שהשיטה יכולה לעבוד ביעילות, כך שלא מן הנמנע שלכל המאוחר בתחילת עונת 2019/20 היא כבר תיכנס לתוקף בפרמיירליג, בה משתמשים כידוע בטכנולוגיית קו השער.


לאחרונה השופטים עבדו עם מערכת ה-VAR במשחקי גביע הליגה, ביניהם במשחקיהן של ברייטון, פולהאם ולסטר מהפרמיירליג, וכעת תנוסה המערכת כשחמישה משחקים במקביל משוחקים – יהיה חדר בקרה שדרכו כל אירוע ייבחן, אולם מכיוון שמדובר בניסוי זוהי בחינת המערכת בלבד ולא יהיה קשר ישיר עם השופטים במהלך המשחקים, כך שגם טעויות לא יתוקנו הפעם לאור הצבעת הקבוצות בעונה שעברה.


קרוס ענה לשאלות הגולשים
טוני קרוס כנראה קצת משועמם בפגרת הנבחרות, וענה אמש לענות לשאלות אוהדים בטוויטר. כהרגלו של הקשר הגרמני, משעמם זה לא היה והוא התייחס ללא מעט נושאים. הוא נשאל אם הוא מאמין שריאל מדריד יכולה לזכות באליפות ספרד העונה וענה: "ברור שאני מאמין". בנוסף נשאל גם מה המשאלה הכי גדולה שלו ככדורגלן ("להישאר בריא עד הסוף"), דעתו על ה-VAR ("עוזר! לפעמים…"), למי היה מצביע בפרס The Best, רונאלדו, מודריץ' או סלאח ("אני בחוץ??") ומי השכן שלו אחרי שרונאלדו עבר לאיטליה: ("עדיין פנוי ").


קרוס ענה גם על נושאים כלליים כמו מה הסרט האהוב עליו וענה: ""תשאלו אותי שוב בקיץ הבא", אז אמור לצאת סרט עליו. בנוסף התייחס גם לשיר האהוב עליו כרגע (Girls like you/Maroon5), הפתיע כשאמר מה השפה שהוא רוצה ללמוד ("ספרדית"), ניבא שרוג'ר פדרר יזכה לפחות בעוד גראנד סלאם ושדאלאס מאבריקס מה-NBA תסיים במקומות 6-10 במערב. לסיום נשאל אם היה לו אי פעם ספק שיגיע לטופ, והסתפק במילה אחת וחד משמעית – "לא".


Q&A in 5 min. #asktoni

— Toni Kroos (@ToniKroos) September 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי