ג'ון טרי בדרך לספרטק מוסקבה: "מרגיש שיש לי עוד הרבה לתת"

ג'ון טרי
ג'ון טרי | Gettyimages

בלם צ'לסי לשעבר עזב את אסטון וילה בקיץ אחרי עונה אחת בלבד, אבל לא מתכוון לפרוש בקרוב: "נשאר לי עוד הרבה דלק בטנק". עבר בדיקות רפואיות אצל הרוסים, שיפגשו בליגה האירופית את ריינג'רס וסטיבן ג'רארד

(גודל טקסט)
מי שציפה לראות את בלם צ'לסי לשעבר ג'ון טרי תולה את נעליו, יצטרך לחכות קצת. לפי "סקיי ספורט" באנגליה ובאיטליה דיווחו שהבלם בדרך לחתימה מפתיעה בספרטק מוסקבה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הוא כבר עבר בדיקות רפואיות ברומא וההודעה על החתמתו צפויה בקרוב.


טרי עזב את אסטון וילה בקיץ לאחר עונת צ'מפיונשיפ אחת והיה צפוי לתלות את נעליו, אבל הוא כנראה חושב שיש לו עוד מה לתרום ואמר זאת בראיון ל"דיילי מייל". בין השאר אמר: "נשאר לי עוד הרבה דלק בטנק, אני לא מתכוון לפרוש עדיין. אני מרגיש שיש לי מה לתרום. אהבתי את העונה שלי באסטון וילה ואני עדיין כואב את העובדה שלא עלינו ליגה". טרי חזר מחופשה ארוכה בפורטוגל שם גם שמר על כושר ונראה רזה מתמיד. בראיון הוא גם גילה שבעתיד הוא מתכוון להיות מאמן, ויש לו מניירות של ז'וזה מוריניו כשזה אימן אותו בצ'לסי, וגם אמר שלמד הרבה על כדורגל מריי ווילקינס ז"ל וג'יאנפרנקו זולה.


BREAKING: Sky Italy – John Terry expected to sign one-year contract with @fcsm_official after having medical in Rome on Saturday morning #SSNpic.twitter.com/vs8PniGtYF

— Sky Sports News (@SkySportsNews) September 8, 2018


ספרטק מדורגת שנייה בליגה הרוסית מתחת זניט סט. פטרסבורג. הוא עשוי לפגוש את חברו לנבחרת אנגליה לשעבר סטיבן ג'רארד בליגה האירופית, מכיוון שקבוצתו נמצאת באותו בית עם ריינג'רס אותה מאמן ג'רארד, יחד עם ויאריאל וראפיד וינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי