ג'ון טרי דחה במפתיע את ההצעה מספרטק מוסקבה

ג'ון טרי
ג'ון טרי | Gettyimages

בלם צ'לסי ונבחרת אנגליה לשעבר, שעזב את אסטון וילה כשחקן חופשי לאחר עונה אחת בלבד, היה בדרך לחתום על חוזה בקבוצה הרוסית אך ביטל ברגע האחרון מכיוון שהמעבר יקשה על משפחתו. "מאחל רק טוב לספרטק ולאוהדיה"

(גודל טקסט)

למרות דיווחים על כך שג'ון טרי על סף חתימה בספרטק מוסקבה, ושהוא כבר עבר בדיקות רפואיות בקבוצה, היום (רביעי) הודיע בלם צ'לסי לשעבר כי הוא דוחה את הצעת המועדון הרוסי. בפוסט שפרסם באינסטגרם הסביר טרי כי המעבר לרוסיה יהיה קשה על משפחתו.

"לאחר מחשבה ארוכה, החלטתי לדחות את הצעת החוזה מספרטק מוסקבה, כתב טרי, "אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לספרטק ולאחל רק טוב להם ולאוהדיהם עד סוף העונה. ספרטק הוא מועדון שאפתני והתרשמתי מאוד מהמקצועיות שלהם, אבל אחרי הערכת המהלך עם המשפחה שלי, החלטנו שזה לא הצעד הנכון עבורנו בשלב זה. בהצלחה ספרטק".

טרי בן ה-37 הוא שחקן חופשי לאחר שעזב הקיץ את אסטון וילה אחרי ששיחק בה עונה אחת במהלכה כמעט העפיל עם הקבוצה לפרמיירליג, כשהפסידו בפלייאוף הצ'מפיונשיפ לפולהאם. הוא רשם 36 הופעות במועדון וכבש שער אחד. לא ברור מה תהיה התחנה האחרונה של קפטן נבחרת אנגליה לשעבר, אך הוא כבר סיפר בראיון מוקדם יותר החודש כי הוא לא מתכוון לפרוש: "נשאר לי עוד הרבה דלק בטנק. אני מרגיש שיש לי מה לתרום".

טרי.
טרי. "החלטנו שזה לא המהלך הנכון עבורנו" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי