סאות'גייט: ראשפורד התקדם עד גיל 20 יותר מרונאלדו וקיין

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Gettyimages

מאמן נבחרת אנגליה בטוח שהחלוץ הצעיר של מנצ'סטר יונייטד צריך לשחק יותר בקבוצתו - ושולח מסר ברור למוריניו: "ראשפורד צריך להרגיש חשוב בקבוצה כדי להתקדם"

(גודל טקסט)
מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט, שלח מסר חשוב לז'וזה מוריניו, מאמנה של מנצ'סטר יונייטד, בקשר לחלוץ מרכוס ראשפורד. ראשפורד, שכבש פעמיים במשחקיה של אנגליה השבוע (בהפסד לספרד בליגת האומות 1:0 ובניצחון על שווייץ 0:1), לא מקבל מספיק דקות משחק במנצ'סטר יונייטד. סאות'גייט רוצה שיקבל יותר – וטוען: "הוא צריך להרגיש חשוב בקבוצה כדי להתקדם". 


ראשפורד התקשה באחרונה להציג כדורגל טוב ביונייטד, אבל לדברי סאות'גייט ב"מירור" הוא יחזור לשדים האדומים עם ביטחון גדול יותר אחרי ההצלחות שלו בנבחרת. סאות'גייט אף השווה את ראשפורד בגיל 20 לכריסטיאנו רונאלדו והארי קיין ואמר: "בעוד שרונאלדו היה עסוק בלימוד כדרורים בגיל 20 והארי קיין הושאל כמעט לכל קבוצה, ראשפורד בגיל הזה מתוסכל שהוא לא משחק מספיק ביונייטד וכובש שערים בנבחרת. אולי הוא היה מתוסכל שלא שיחק מספיק במונדיאל, אבל היה חשוב להכניס אותו לשחק ברחבה".




Does Marcus Rashford need to leave Old Trafford to become a world-class player?

"Romelu Lukaku is in front of Rashford and I don't see Rashford displacing him as long as he is there."

Marcus Rashford may need to leave @ManUtd to reach potential: https://t.co/D6J8i7j4YQpic.twitter.com/S70OCHTudR

— Sky Sports Football (@SkyFootball) 12 בספטמבר 2018

המנג'ר אמר, עם זאת, שלא מתפקידו להתערב בנעשה בקבוצות. "אצל שש הגדולות יש סגלים גדולים במיוחד ושחקנים מהשורה הראשונה בעולם, קשה לנהל את זה. אני יודע שמוריניו מחזיק ממנו, אבל הוא צריך לנהל קבוצה". ראשפורד פתח העונה רק פעם אחת בהרכב של יונייטד ופעמיים בנבחרת. במחזור הקרוב הוא יחל לרצות עונש הרחקה של שלושה משחקים בשדים האדומים, אחרי שהורחק באדום עשר דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף בניצחון על ברנלי 0:2.


לדברי סאות'גייט, ראשפורד יכול לשחק לצידם של ראחים סטרלינג והארי קיין: "אין סיבה שלא. יש לנו כמה צעירים טובים בנבחרת, אבל צריך לתת להם דקות משחק ולשבץ אותם בעמדות בהן הם יכולים הכי הרבה להשפיע. עם המהירות שיש לו, אנחנו צריכי לנסות לעודד אותו לרוץ מאחורי ההגנות של היריבות ולהבקיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי