צפו בתקציר: גלן מארי כבש בדקה ה-91, ברייטון חילצה 2:2 מול סאות'המפטון

גלן מארי
גלן מארי | Gettyimages

ללא בירם כיאל שנותר מחוץ לסגל, קבוצתו של כריס יוטון כבשה שער דרמטי בתוספת הזמן וחזרה מפיגור כפול. בספרד, ג'ירונה הדהימה את סלטה ויגו עם 2:3. באיטליה, ספאל המפתיעה כבר במקום השני אחרי 0:2 על אטאלנטה

(גודל טקסט)
הערב (שני) הליגות הבכירות באירופה קיימו את משחקי ההשלמה האחרונים לפני ערב הבכורה של שלב הבתים באלופות. סאות'המפטון וברייטון נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי בפרמיירליג. בספרד, ג'ירונה הפתיעה את סלטה ויגו כשניצחה 2:3. באיטליה, ספאל המרעננת ניצחה 0:2 את אטאלנטה באיטליה.


סאות'המפטון – ברייטון 2:2
סאות'המפטון אירחה את ביירטון ללא בירם כיאל שנותר מחוץ לסגל כשלשתיהן מאזן דומה של ארבע נקודות. בדקה ה-35 המארחים עלו ליתרון מפצצה של פייר הויביירג משלושים מטרים ועשרים דקות אל תוך המחצית השנייה שחקן הרכש של ליברפול כבש את שערו השלישי לעונה מהנקודה הלבנה. שתי דקות לאחר מכן בלם ברייטון שיין דאפי צימק ל-2:1 אחרי נגיחה ממצב נייח של אנתוני נוקארט. בתוספת הזמן היה זה תורה של ברייטון לקבל פנדל וגלן מארי דייק וקבע חלוקת נקודות דרמטית.


בתום המחזור החמישי בליגה האנגלית, ברייטון שרשמה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון בפריירליג ממוקמת במקום ה-14 כשסאות'המפטון נמצאת רק מקום אחד מעליה.


Scenes…#BHAFCpic.twitter.com/240kXbfYFx

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) September 17, 2018


ג'ירונה – סלטה ויגו 2:3
בליגה הספרדית המועדון הקטלאני הדהים את סלטה ויגו מהמקום השלישי עם 2:3. חלוץ נבחרת אורוגוואי כריסטיאן סטואני כבש צמד (22, 56) לזכות המארחת ופדרו אלקה כבש את השער השלישי (37). איאגו אספאס איזן זמנית משער נהדר בכדור חופשי (34) וסופיאן בופאל כבש את השער האחרון במשחק בדקה ה-87. סלטה ויגו סיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי אדום של גוסטבו קברל בדקה ה-90 של המשחק.


ספאל – אטלאנטה 0:2
באיטליה, ספאל הצנועה המשיכה את פתיחת העונה המוצלחת שלה וטיפסה למקום השני (עם תשע נקודות מתוך 12) אחרי 0:2 ביתי מרשים על אטאלנטה. אנדראה פטאניה, שהצטרף הקיץ, הבקיע פעמיים מול האקסית (50 ו-56) והאורחת נוצחה בפעם השנייה ברציפות וצנחה למקום ה-13 עם ארבע נקודות בלבד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי