מוריניו הצהיר בפני השחקנים: "פוגבה הוא לא הקפטן יותר"

פול פוגבה וז'וזה מוריניו
פול פוגבה וז'וזה מוריניו | Gettyimages

היחסים בין מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לאלוף העולם הטרי שוב עלו על שרטון, כשהפעם ביקורת פומבית מצד על סגנון המשחק הובילה לאסיפה חריגה במהלכה הצהיר "המיוחד" כי לא יקבל התנהגות כזו, לטענת ESPN

(גודל טקסט)
היחסים בין מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו לקשר הקבוצה ואלוף העולם הטרי פול פוגבה שוב עלו על שרטון. אחרי חודשים רבים בהם נרשם נתק בין השניים, כך על פי כל כלי התקשורת בממלכה, ופיוס בין הצדדים בתחילת העונה, ראיון שהעניק הקשר לאחר ה-1:1 מול וולבס שוב הוביל לפיצוץ.


מנצ'סטר יונייטד תפגוש הערב את פרנק למפארד ודרבי קאונטי בגביע הליגה (22:00, ישיר בספורטHD1) ובאסיפה שנערכה לפני המשחק הצהיר מוריניו בפני כלל שחקני הקבוצה כי סרט הקפטן נלקח מפוגבה לאחר שטען כי "באולד טראפורד מנצ'סטר יונייטד צריכה לתקוף, לתקוף ולתקוף".


כבר הבוקר פרסם ה"סאן" כי אחרי המשחק בשבת נגד וולבס, שהסתיים ב-1:1, תקף מוריניו בחדר ההלבשה את פוגבה על שאיבד את הכדור במרכז המגרש וגרם למעשה לשער השוויון. לפי "הסאן", הביקורת הזו גרמה לפוגבה לצאת אל העיתונאים ולעקוץ את מוריניו. כעת, בשל דברי הצרפתי, נטען ב-"ESPN" כי בחר "המיוחד" להבהיר כי לא יקבל התנהגות כזו והודיע לשחקניו כי פוגבה כבר לא יענוד את סרט הקפטן העונה.


יש לציין כי עוד לפני אותה אסיפה במהלכה נלקח ממנו התפקיד המחייב, צייץ פוגבה שהתקשורת האנגלית מלבה את האש ויוצרת דרמה. פוגבה לא ישחק הערב משיקולי רוטציה, אבל יהיה מעניין לראות אם גם מול ווסטהאם בשבת (14:30, ישיר בספורטHD1ׂ) במסגרת המחזור השביעי בפרמיירליג יישב הצרפתי על הספסל, או שמא יפתח בהרכב כרגיל. כך או כך הקפטן הראשון הוא אנטוניו ולנסיה, משמע שפוגבה לא צפוי לענוד את הסרט כל עוד המגן האקוודורי בהרכב.

Some people make polemic even from "good morning" to create drama Big Pogoodmorning everyone hope u get it twisted

— Paul Pogba (@paulpogba) September 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי