"לאגוארו יש בעיה, מקווה שנעבור את ליברפול בשלום"

אגוארו
אגוארו | Gettyimages

מלך השערים של מנצ'סטר סיטי משחק כשהוא אינו כשיר במאת האחוזים, גווארדיולה התייחס לכך לקראת המשחק באנפילד בעוד שבוע: "הוא כבש מול ברייטון בתזמון מושלם, החלפתו הייתה מתוכננת". וגם: אמבפה יגיע בינואר?

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי, אלופת אנגליה, נמצאת שוב במקום מוכר. פפ גווארדיולה ושחקניו שבו לפסגה בזכות הפרש שערים עדיף על פני ליברפול, אצלה היא תתארח בעוד שבוע בדיוק במסגרת הפרמיירליג. סיטי ניצחה אתמול 0:2 את ברייטון ובמועדון למרות זאת יצאו מודאגים לאור פציעתו של סרחיו אגוארו, שהוחלף בדקה ה-66 כדי שלא להחמיר את המצב.


פפ גווארדיולה גילה אחרי המשחק כי אגוארו – שכבש עד כה חמישה שערי ליגה – שיחק עם כאבים זכר לפגיעה משבוע שעבר. אחרי שכבש הוחלף וקיבל חיבוק מפפ ומחיאות כפיים מהאוהדים, אבל העובדה שהוא שוב פצוע מדאיגה את המנג'ר הקטלאני. לא ברור אם יוכל לשחק נגד הופנהיים בליגת האלופות וזאת אחרי שסיטי הפסידה לליון במשחק הראשון. כאמור לאחר מכן סיטי תשחק נגד ליברפול באנפילד במשחק שיכול לקבוע מי תרוץ לאליפות אם סיטי תנצח.


פפ אמר: "לסרחיו יש בעיות ברגלו. הוא לא כשיר במאה אחוז. הוא לא התאושש עדיין מהפציעה בקרסול נגד ניוקאסל. דיברתי איתו שהוא ישחק 55-60 דקות בלבד ולמזלנו הוא כבש בזמן הנכון. אנחנו שולטים בפציעה ונותרו לנו שני משחקים חשובים לפני הפגרה של הנבחרות. נקווה שנעבור היטב את שני המשחקים האלה, אבל שוב הוא לא בכשירות מלאה".



אגורו. האלופה זקוקה לו, אך הוא לא כשיר לחלוטין (AFP)


בתוך כך, "הסאן" מדווח היום (ראשון) שסיטי שוקלת לנסו לרכוש את קיליאן אמבפה ותסכים לשלם עליו סכום שיא של 200 מיליון ליש"ט אם יהיה פנוי עקבחוקי הפיירפליי הפיננסי שייאלצו את פ.ס.ז' לשחררו. לפי חוקי אופ"א החדשים, אמבפה יכול להגיע בינואר הקרוב ולשחק בסיטי במדי ליגת האלופות גם אם שיחק בשלב הבתים בשורות אלופת צרפת. כזכור, ביום שני האחרון אופ"א הודיעה שתפתח שוב בחקירה על עסקת אמבפה לפ.ס.ז'. אם אכן תצא לפועל עסקה שכזו, ראחים סטרלינג שמסיים את חוזהו עשוי להימכר.

Pep Guardiola wants to make a record £200m January bid for PSG striker Kylian Mbappé (19). UEFA are currently probing PSG as part of a Financial Fair Play investigation. City would have to sell one star to keep within FFP regulations themselves and sign Mbappé. [@reluctantnicko] pic.twitter.com/74agtOLBoo

— City Watch (@City_Watch) September 29, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי