רשמית: גארת' סאות'גייט האריך חוזה כמאמן נבחרת אנגליה

גארת' סאות'גייט
גארת' סאות'גייט | Gettyimages

לאחר ההצלחה שבהעפלה לחצי גמר המונדיאל, המאמן הלאומי האהוב מונה לארבע שנים נוספות על הקווים וגם פרסם את הסגל לחלון ליגת האומות הקרוב: קיין וראשפורד בפנים, דלה עלי וג'סי לינגארד בחוץ

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה ממשיכה בהכנות לחלון ליגת האומות הקרוב, שם תפגוש את קרואטיה וספרד ב-12 וב-15 באוקטובר בהתאמה, והיום (חמישי) הודיעה ההתאחדות כי המאמן גארת' סאות'גייט האריך את חוזהו לארבע שנים נוספות בתפקיד.

סאות'גייט קיבל את המושכות ב-2016 לאחר שורת הכישלונות של רוי הודג'סון, ולקרדיט הנוכחי הוא זכה לאחר ההישג הטוב ביותר של הנבחרת בעשורים האחרונים כשהעפילה לחצי גמר המונדיאל ברוסיה, אז הפסידה לקרואטיה. בעקבות ההישג הפך סאות'גייט לאחד האנשים האהובים בממלכה וכעת נראה שגם ההתאחדות האנגלית נותנת בו אמון.

במקביל לחתימה על החוזה החדש, סאות'גייט פרסם את הסגל לצמד המשחקים הקשים. כצפוי, מלך שערי המונדיאל הארי קיין ימשיך ללבוש את המדים הלאומיים ולצידו נבחרו לסגל מול ספרד וקרואטיה מהטובים שבשחקני הכדורגל האנגלים כמו מרקוס ראשפורד, ראחים סטלינג, השוער ג'ורדן פיקפורד, טרנט אלכסנדר ארנולד ועוד. בין השמות הבולטים שלא זומנו נמצאים קשר טוטנהאם דלה עלי, הסובל מפציעה, וג'סי לינגארד שנמצא בתקופה ירודה. קשר לסטר ג'יימס מדיסון, חלוץ דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו והקשר מייסון מאונט זכו לזימון לראשונה בקריירה שלהם ויקוו לרשום הופעת בכורה.

סאות'גייט. יעמוד על הקווים גם בארבע השנים הבאות (Gettyimages)
סאות'גייט. יעמוד על הקווים גם בארבע השנים הבאות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי