גווארדיולה התנצל בפני ז'סוס: "מאחרז בעט מצוין באימונים"

ריאד מאחרז, פפ גווארדיולה
ריאד מאחרז, פפ גווארדיולה | AFP

מנצ'סטר סיטי אמנם עצרה רצף ההפסדים באנפילד, אבל האלג'יראי החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-86 והאלופה פספסה הזדמנות לברוח. יורגן קלופ מרוצה: "סיימנו רצף קשה עם הפסד אחד בלבד לנאפולי"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה יצאו מאוכזבים אתמול (ראשון) מאנפילד אחרי תיקו 0:0. הם אומנם עצרו את הסחף ולא הפסידו לאדומים כמו בפעמים הקודמות, אך מצד שני גם החמיצו פנדל בדקות הסיום ופספסו הזדמנות פז להתבסס לבדם בפסגה. ריאד מאחרז בעט את הפנדל לשמיים וגבריאל ז'סוס היה זה שרצה לבעוט, אבל נתקל בסירוב של פפ גווארדיולה שלאחר המשחק הפתיע כשהתנצל.


הבועט הקבוע סרחיו אגוארו הוחלף 20 דקות קודם לכן ופפ הודה בסיום: "כן, ז'סוס רצה לבעוט את הפנדל ואני מתנצל בפניו, אבל במשך האימונים ראיתי את מאחרז בועט והוא היה טוב בפנדלים וזה נתן לי ביטחון לאפשר לו לבעוט – וגם לו היה את הביטחון לבקש לבעוט. בפעם הבאה זה ייכנס. לפעמים קורה שמחמיצים. אגוארו הוא הבועט הקבוע, אבל הוא היה בחוץ".


למעשה מאחרז כבר החמיץ שבעה מ-12 הפנדלים האחרונים שבעט, אבל כנראה שגווארדיולה לא ידע על הסטטיסטיקה הזו כשאישר לאלג'יראי לבעוט. מאחרז אמר בסיום: "אולי החמצתי כמה בעבר, אבל זה קורה בכדורגל. אתה צריך להתקדם הלאה ולהישאר חזק. כולם מחמיצים פנדלים, גם שחקנים גדולים מאוד. הכי חשוב שההופעה שלנו הייתה טובה ולדעתי הגיע לנו לנצח".



החמיץ שבעה מ-12 הפנדלים האחרונים. מאחרז (Gettyimages)


למרות הציפיות הגדולות מהשתיים, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה או להתקפות סוחפות. במחצית הראשונה השווה השיא השלילי העונה לבעיטות למסגרת במחצית אחת כששתי הקבוצות בעטו רק שלוש פעמים. אולי בשל כך הציונים הכי גבוהים ב"דיילי מייל" היו לשחקני הגנה. דיאן לוברן מליברפול קיבל 8.5 וג'ון סטונס מסיטי 8. מוחמד סלאח קיבל רק ציון 6, אם כי "ליברפול אקו" כתב שסלאח עדיין לא כבש, אבל נראה הרבה יותר חד מהמשחקים הקודמים. ב"מירור" נבחר ג'יורג'יניו ויינאלדום למצטיין עם ציון 8.


גווארדיולה היה מרוצה מהתיקו והסביר כיצד עצר את המתפרצות של ליברפול: "אם היינו משחקים נגדם מהר, הם יותר מהירים מאיתנו ואם אתה טועה נגדם הם מענישים אותך. העדפנו לחכות ולבנות את המשחק דרך המרווחים שלהם. למשחק כזה אתה צריך את ברנרדו סילבה, כי במשחקי מעבר למטה או למעלה ליברפול הכי טובים בעולם. אני מרוצה מהעבודה שלנו בהגנה. הייתה להם בעיטה אחת לשער".


MIRROR SP: Soar point for City #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/UT879X6BWB

— Helen Miller (@MsHelicat) 7 באוקטובר 2018


גם יורגן קלופ יצא די מרוצה מהמשחק אחרי שליברפול הייתה קרובה להפסיד אותו בגלל הטעות של וירג'יל ואן דייק שגרם לפנדל בדקה ה-85 ואחרי התיקו המאופס לא ספגה כבר 841 דקות באנפילד. קלופ שיבח את ליברפול שעמדה בצורה שוויונית לסיטי, למרות רצף משחקים קשה שהיה לה פעמיים מול צ'לסי ומשחק באלופות נגד נאפולי ולמרות העובדה שכבר לא ניצחו ארבעה משחקים בכל המסגרות: "רצף המשחקים הקשה מנע ממני לשחק עם מחליפים במשחק הזה. איבדנו את ג'יימס מילנר. לא יכולתי לעלות עם שחקנים חדשים כי הקבוצות שהיו מולנו ברצף הזה חזקות מאוד מלבד סאות'המפטון. סיימנו תקופה מדהימה של משחקים. הפסדנו רק לנאפולי. אני מרוצה מההופעה שלנו".


על פגרה הנבחרות: "זה עושה את החיים מסובכים יותר. בפעם שעברה שחזרנו מהפגרה היה קשה מאוד לשחקנים לחזור לתלם. הגיע הזמן שיחשבו קצת על השחקנים שמשחקים בליגה הכי אינטנסיבית בעולם ואחר כך שואלים למה הנבחרת האנגלית לא מספיק טובה כמו שהייתה במונדיאל. תסתכלו על הליגה הזאת ועל מה שאנחנו עוברים כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי