שחקן פרמיירליג לגיטימי: "כיאל היה שם כשהגיעה ההזדמנות"

בירם כיאל
בירם כיאל | AFP

הקשר שהצטיין בשני הניצחונות של נבחרת ישראל תפס לאחרונה מקום של קבע בהרכב ברייטון, מאמנו כריס יוטון החמיא לפני ניוקאסל (שבת בספורט1): "היה סבלני ומגיע לו על כך קרדיט. הוא נמצא במקום טוב מאוד"

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

בירם כיאל חווה את אחת התקופות המוצלחות ביותר בקריירה שלו. הקשר היה אחד המצטיינים בשני הניצחונות האחרונים של נבחרת ישראל על סקוטלנד ואלבניה בליגת האומות ולאחרונה אף תפס מקום בהרכב של ברייטון וקינח עם בישול מדהים בניצחון של השחפים 0:1 על ווסטהאם במחזור השמיני בפרמיירליג.

היום (חמישי) מאמן ברייטון כריס יוטון התייחס ליכולת של הקשר הישראלי והרעיף עליו לא מעט שבחים: "יש לבירם הזדמנות עכשיו והוא לוקח אותה בשתי ידיים. הוא היה טוב מאוד עבור הקבוצה בתקופה האחרונה. הקרדיט על כך מגיע אך ורק לו כי הוא המתין בסבלנות זמן רב, וכשההזדמנות הגיעה הוא היה שם. אין ספק בכלל שהוא נמצא כרגע במקום טוב מאוד".

ברייטון ובירם כיאל ייצאו בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט1) למשחק חוץ מול ניוקאסל הלחוצה שתגיע למפגש מהמקום ה-19 עם שתי נקודות וללא ניצחון אחרי שמונה מחזורים. קבוצתו של הקשר הישראלי, שצפוי להמשיך בהרכב הפותח משחקי שלישי ברציפות, מדורגת במקום ה-13 בטבלה עם שמונה נקודות והיא תנסה לחבר ניצחון שני ברציפות.


בעיצומה של תקופה יפה. בירם כיאל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי