מוריניו קיבל ארכה, ינהל את המשחק מול צ'לסי

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

ההתאחדות אישרה לפורטוגלי לעמוד על הקווים במשחק מול האקסית (14:30, ספורט1), אחרי שהיה אמור להיות מורחק עקב קללות שסינן בניצחון על ניוקאסל. לקראת המשחק אמר: "לשחקנים קשה עם הביקורות, אם ננצח לא אחגוג"

(גודל טקסט)
אחרי ה-2:3 על ניוקאסל שנתן מעט נחת למערכת ופגרת הנבחרות שהסתיימה, מנצ'סטר יונייטד תצא לעוד משחק שיהווה מבחן עבורה, הפעם מפגש הענקיות מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' (14:30, שידור ישיר בספורט1). מי שכרגיל יעמוד בעין הסערה הוא ז'וזה מוריניו, שיפגוש את האקסית צ'לסי במשחק סופר אמוציונאלי עבורו. החדשות הגדולות עבור הפורטוגלי הן העובדה שהוא יוכל לעמוד על הקווים במהלך ההתמודדות לאחר שהיה ספק לכך, אחרי שקיבל ארכה מההתאחדות האנגלית.


כזכור, מוריניו נצפה בטלוויזיה מקלל בפורטוגזית, ככל הנראה את הפרשנים והעיתונאים שמרבים לבקר אותו בחריפות, אחרי הניצחון 2:3 על ניוקאסל במחזור הקודם משער ניצחון של אלכסיס סאנצ'ז בדקה האחרונה, מה ששחרר הרבה מתח בקבוצה.


מוריניו היה יכול לערער על העונש הצפוי לו עד אתמול (שישי) בשעה 20:00 שעון ישראל, אבל מסתבר שבהתאחדות נתנו לו ארכה לעשות זאת עד יום רביעי לאחר שקבוצתו הגישה בקשה שהמיוחד בכל זאת יעמוד על הקווים במשחק נגד הבלוז. מוריניו נשאל לפני מספר ימים האם ההחלטה של ההתאחדות להעמיד אותו לדין היא עוד רמז לכך שהוא קורבן וענה: "אני לא עונה על כך. אם אענה יפתחו נגדי עוד תיק בהתאחדות".


MAIL SPORT: My stars are hurt by cruel attacks #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/nO4hic8Vb7

— Neil Henderson (@hendopolis) 19 באוקטובר 2018


בנוסף, מוריניו הודה לראשונה שהביקורת אותה הוא ושחקניו סופגים, מחלחלת לחדר ההלבשה: "אכפת לי כי אני בן אדם ולשחקנים שלי כואב לשמוע את כל הביקורות הזאת. השבוע השחקנים שלי ישנו בבית ולא בבית מלון, הם קמו בבוקר לקרוא את כל הביקורת הזאת ברשתות החברתיות וזה מכאיב להם. כל מה שאני יכול להגיד להם זה שירגעו, כי זו הבעיה והאחריות שלי ואני עדיין נהנה מהכדורגל שלהם. אם מישהו צריך להיות הגבר שיספוג את כל הביקורת הזאת, אני מעדיף שזה יהיה אני".


למשחק עצמו נגד המגרש והקבוצה ששימשה לו כבית שש שנים במצטבר: "אני רוצה לנצח כל משחק ואין לזה קשר אם זה נגד קבוצתי לשעבר. אם ננצח, לא אחגוג מתוך כבוד לאוהדים שעדיין אוהבים אותי". בנושא אחר, יונייטד נקנסה ב-13,200 ליש"ט על כך שהגיעה באיחור למשחק ליגת האלופות נגד ולנסיה בגלל שנתקעה בפקק תנועה. אתמול הגיעה יונייטד ללונדון ברכבת. אלכסיס סאנצ'ס, שכבר תקופה ארוכה נכתב עליו שהוא מעוניין לעזובף הגיע לבדו בלילה לבית המלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי