צפו בתקציר: בארקלי קבע 2:2 דרמטי לצ'לסי נגד יונייטד. מוריניו השתולל

צ'לסי
צ'לסי | Gettyimages

שער של הקשר שש דקות בתוספת הזמן עזר לבלוז לחלץ נקודה חשובה בבית ועורר מהומה במגרש ואת זעמו של המנג'ר, שספג התגרות מאחד מאנשי צ'לסי. רודיגר כבש ראשון בדקה ה-20, צמד של מרסיאל הפך זמנית (55, 73)

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בפרמייגליג נפתח הערב (שבת) בדרמה גדולה כשצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-2:2 בסטמפורד ברידג' במשחק שכלל מהפך, שער שיוויון דרמטי בדקה ה-96 ועוד התפרצות של ז'וזה מוריניו.


המחצית הראשונה לא התאפיינה בכדורגל ברמה גבוהה מדי, אך צ'לסי בכל זאת עלתה ליתרון ביתי בדקה ה-20 כשהגיע לכדור קרן ונגח אותו בעוצמה לרשת של דויד דה חאה בעקבות שמירה לקויה של פול פוגבה, יתרון שנמשך עד הירידה להפסקה. השדים האדומים נראו טוב יותר במחצית השנייה ובדקה ה-55 הגיע השיוויון מרגלי אנתוני מרסיאל שבעט מהאוויר כדור של אשלי יאנג אחרי קרן, והכניע את קפה. בדקה ה-73 הגיע המהפך כשהתקפה מתפרצת הסתיימה בהגבהה של מרקוס ראשפורד למרסיאל שהשלים צמד נהדר.

ואז כשכבר היה נראה שמוריניו יחזור מהמגרש של האקסית עם ניצחון, הגיעה הדקה ה-96. קרן לטובת הבלוז גררה ערבוביה ברחבה והכדור הגיע לרגלי רוס בארקלי המחליף שבעט את הכדור לרשת וקבע שיוויון דרמטי. ואם זה לא מספיק, אחד מאנשי הצוות של מאוריציו סארי התגרה במנג'ר הפורטוגלי, שקם בעצבים מהספסל לעברו וערר מהומה. לאחר כמה דקות בהם נרגעו העניינים על הקווים וגם במגרש המשחק הגיע לסיומו והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, כשמוריניו לא פספס הזדמנות להזכיר לקהל הביתי כמה אליפויות הביא להם.




המהומה אחרי השער של בארקלי (Gettyimages)


צ'לסי חילצה בסופו של דבר נקודה חשובה לקרבות הצמרת ותמתין לראות מה יעשו מנצ'סטר סיטי וליברפול. מנצ'סטר יונייטד לעומתה רשמה משחק חמישי מששת האחרונים בכל המסגרות, וביום שלישי היא תארח את יובנטוס והאקס כריסטיאנו רונאלדו למשחק מסקרן, ובמחזור הבא את אברטון בפרמיירליג.



מוריניו מזכיר לאוהדי צ'לסי בכמה אליפויות זכה במועדון (Gettyimages)


הרכבים
צ'לסי: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, דוד לואיז, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, מתיאו קובאצ'יץ' (רוס בארקלי 69), אדן הזאר, וויליאן (פדרו 73), אלברו מוראטה (אוליבייה ז'ירו 79).


מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף לוק שואו, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, חואן מאטה (אנדר הררה 75), אנטוני מרסיאל (אנדריאס פריירה 84), מרקוס ראשפורד (אלכסיס סאנצ'ס 85), רומולו לוקאקו.

מהלך המשחק
דקה 20, 0:1 לצ'לסי! רודיגר עלה נהדר לכדור קרן ונגח בעוצמה פנימה אחרי סגירה לקויה של פוגבה שנחסם על ידי דוד לואיז בזמן המהלך.



רודיגר מעלה את צ'לסי ליתרון (gettyimages)



רודיגר חוגג (gettyimages)


דקה 47:
פעולה נהדרת של ז'ורז'יניו הסתיימה בכדור עומק למוראטה עמד עם הגב לשער, הסתובב על השומר שלו ובעט שטוח ישר לידיים של דה חאה.


דקה 55, מנצ'סטר יונייטד משווה ל-1:1!
מהלך של יונייטד שהחל מקרן הסתיים בבעיטה חזקה של יאנג, ומרסיאל המשיך מהאוויר כדי לקבוע שיוויון.


דקה 71: קאנטה ירה כדור מקצה הרחבה, דה חאה הדף נהדר.



מרסיאל החזיר את יונייטד למשחק בגדול (AFP)


דקה 73, 1:2 למנצ'סטר יונייטד! התקפה מתפרצת שהתחילה ממאטה הסתיימה בהגבהה טובה של ראשפורד למרסיאל, ששוב בעט נהדר לרשת של קפה וקבע מהפך אדום.


דקה 90+6, צ'לסי משווה ל-2:2!
בלאגן ברחבה של דה חאה הסתיים בבעיטה של בארקלי לשער, שקבע שיוויון דרמטי ועוררה מהןומה כשאחד מאנשי הצוות של סארי התגרה במוריניו ועורר את זעמו.



בארקלי קובע שיוויון מאוחר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי