צפו: פאלאס החמיצה פנדל, אברטון עקצה עם 0:2 דרמטי

דומיניק קאלברט-לווין
דומיניק קאלברט-לווין | Gettyimages

פיקפורד הדף פנדל של מיליבוייביץ' בדקה ה-60, דומיניק קאלברט-לווין (87) וג'נק טוסון (89) כבשו והעניקו לטופיס ניצחון שישי ברציפות במשחק נוסף בו התקשו

(גודל טקסט)

משחק אחד בלבד נערך היום ׁ(ראשון) במסגרת המחזור התשיעי בפרמיירליג וכבר נראה היה שיסתיים בתיקו מאופס, אבל קריסטל פאלאס התפרקה בדקות הסיום ואברטון רשמה 0:2 ביתי, שמשמעותו ניצחון שלישי ברציפות בליגה.

כאמור אברטון הגיעה למפגש לאחר שני ניצחונות רצופים לפני הפגרה, 0:3 על פולהאם ו-1:2 בלסטר, אבל חוסר היציבות בקבוצתו של מרקו סילבה נמשך והיא התקשתה עד מאוד מול שחקניו של רוי הודג'סון, שלמעשה הגיעו להזדמנות הגדולה במשחק בדקה ה-60: שיימוס קולמן הכשיל את ווילפריד זאהה ברחבה, השופט אנטוני טיילור הורה על הנקודה הלבנה ולוקה מיליבוייביץ', בועט הפנדלים המחונן, המשיך בעונתו הרעה ובעט למרכז השער, כדור שג'ורדן פיקפורד הדף בעזרת הרגל ושמר על ה-0:0.

סילבה העלה מהספסל את ג'נק טוסון ודומיניק קאלברט-לווין בניסיון להכריע את ההתמודדות וזה השתלם לו בענק בזכות שתי דקות נפלאות: קאלברט-לווין נותר ללא כיסוי ברחבה וכבש בדקה ה-87, שתי דקות אחר כך הטורקי עקץ במתפרצת ובסיום הטופיז שומרים על הבית ומטפסים למקום השמיני עם 15 נקודות במאזנם. לעומתם, קריסטל פאלאס פספסה הזדמנות לשוב למסלול הניצחונות מאז ה-0:1 בהאדרספילד לפני למעלה מחודש והיא נותרה עם שבע נקודות בלבד מפתיחת העונה.


מיליבוייביץ' תופס את הראש בעקבות הפנדל, פיקפורד חוגג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי