רק רשת: אלונסו האריך חוזה בצ'לסי, רונאלדו ופרגוסון נפגשו

מרקוס אלונסו
מרקוס אלונסו | אתר רשמי

המגן של הבלוז יישאר בלונדון עד 2023, מסוט אוזיל בפוסט פרידה מרגש מאוהד ארסנל שהלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. וגם: גילי ורמוט סגר מעגל בקריית ים והפועל באר שבע ביום הספורט של שב"ס

(גודל טקסט)
1,000 ימים למכביה ה-21
ההכנות למשחקים שייערכו בין ה-20 ביולי ועד ה-3 באוגוסט 2021 כבר יצאו אל הדרך, כאשר במכבי תנועה עולמית השלימו מינויים מרכזיים: אמיר פלד, מי ששימש כיו"ר המכביות האחרונות, התמנה לשמש כיו"ר מכבי תנועה עולמית והוא מחליף בתפקיד את יאיר המבורגר. ניצב בדימוס, אילן פרנקו, מי שכיהן כסמפכ"ל המשטרה, מונה ליו"ר המכביה. רואי הסינג, מי ששימש כמנהל הספורט בשתי המכביות האחרונות, קודם לתפקיד מנכ"ל המכביה. כראש מטה המכביה ישמש גליל יצחקי, אף הוא בוגר מכבי צעיר ומי ששימש בתפקידי ארגון בכירים במכביות האחרונות.


"אנחנו נמצאים בתחילת ההכנות למשחקי המכביה ה-21, שצפויה כמיטב המסורת לגדול בכמות הספורטאים והענפים, ולהפוך לאירוע הספורט היהודי הגדול ביותר שהתקיים מאז ומעולם", סיפר אילן פרנקו, יו"ר המכביה.


הפועל ב"ש ביום הספורט של שב"ס
הפועל באר שבע השתתפה ביום הספורט של שב"ס מחוז דרום והמאמן ברק בכר סיפר על כך לאתר הרשמי: "זו שנה שנייה שהקבוצה ואני נמצאים פה עם החברים מהשב"ס. אנחנו חלק מהקהילה, חלק מהעיר הזאת ותמיד כיף גם לראות את האהבה שאנחנו מקבלים וגם קצת לתת חזרה. זו זכות עבורנו".



אנשי שב"ס והפועל ב"ש (האתר הרשמי של הפועל באר שבע)


כריסטיאנו רונאלדו הגיע למנצ'סטר ונפגש עם סר אלכס פרגוסון
CR7 כידוע חזר לאולד טראפורד וניצח שם 0:1 עם יובנטוס את מנצ'סטר יונייטד בשורותיה פרץ כאחד השחקנים הטובים בעולם, והוא ניצל זאת כדי לפגוש את המנג'ר שאולי הפך אותו למי שהוא היו – סר אלכס פרגוסון. השניים במשך שנים שמרו על קשר וגם משמח לראות את סר אלכס פרגוסון בשיאו לאחר האירוע המוחי שעבר במאי האחרון.

A great coach and above all a wonderful man. Taught me so many things inside and outside the pitch. Great to see you in good shape, Boss! pic.twitter.com/Ql4dcuJvCW

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) October 24, 2018

גילי ורמוט סוגר מעגל בקריית ים
קפטן הפועל חיפה ביקר הבוקר בבית הספר היסודי "אורים" בקריית ים, בו למד בצעירותו. מנהלת בית הספר חגית שוסטיאל הפתיעה את ורמוט כאשר הציגה בפניו את תמונות המחזור שסיים את לימודיו בבית הספר לפני 20 שנה ובהן תמונתו של ורמוט שהיה נרגש מהמחווה. השחקן שוחח עם התלמידים על ערכים של הגינות בספורט וכיבוד האחר והשיב לשאלות


מסוט אוזיל נפרד מאוהד שנפטר ממחלת הסרטן בפוסט מרגש
אחרי שנה קשה שעבר במהלכה עזב את נבחרת גרמניה, מסוט אוזיל עובר תקופה טובה לאחרונה במדי ארסנל. הבוקר (רביעי) שמו של הגרמני נקשר בסיפור מחוץ לכר הדשא, כשפרסם פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו בוא הוא נפרד מצ'רלי, ילד אשר סבל בשנים האחרונות ממחלת הסרטן ונפטר אמש אחרי שנכנע לה. צ'רלי היה אוהד שרוף של התותחנים ונראה שבינו לבין אוזיל נוצר קשר מיוחד. הגרמני סיכם ורשם: "חדשות נוראיות לשמוע שחבר שלי ומעריץ גדול של ארסנל הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. תנוח בשלום צ'רלי! נתגעגע אלייך".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Such sad news to hear that my friend and huge @Arsenal supporter Charlie has passed away after his long battle with cancer. Rest in peace! We will miss you so much, Charlie ❤

A post shared by Mesut Özil (@m10_official) on



מרקוס אלונסו האריך חוזה בצ'לסי
אחד הגורמים לפתיחת העונה הנהדרת של צ'לסי הוא ללא ספק מגנה השמאלי מרקוס אלונסו. הספרדי, שהצטרף לקבוצה לפני יותר משנתיים, האריך הבוקר (רביעי) את חוזהו במועדון עד 2023 וישאר בבלוז בחמש השנים הקרובות.

Five more years.

Congratulations on the new contract, @marcosalonso03! pic.twitter.com/dhtn4fRqDY

— Chelsea FC (@ChelseaFC) October 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי