צפו בתקציר: ליברפול גברה 1:4 על קרדיף וחזרה לפסגה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

סלאח הבקיע אחרי 10 דקות, מאנה כבש פעמיים (66 ו-87) ושאקירי (84) הצטרף לחגיגה, אך היכולת הייתה סבירה ופטרסון (77) ניצל זאת כדי לצמק. 90 דקות לכיאל ב-0:1 של ברייטון על וולבס, יוקאנוביץ' יפוטר מפולהאם?

(גודל טקסט)
המחזור העשירי בפרמיירליג יצא ולדרך ובמוקד ניצבה ליברפול שגם ביכולת בינונית ומטה התפוצצה בדקות הסיום בדרך ל-1:4 על קרדיף החלשה וכבשה פעם נוספת את הפסגה. עוד היום, בירם כיאל שמר על מקומו בהרכב ברייטון שניצחה מחזור שלישי ברציפות, הפעם 0:1 את וולבס, וגם בורנמות' המשיכה לרוץ כשחגגה 0:3 בחוץ על פולהאם – ייתכן שבמשחקו האחרון של סלבישה יוקאנוביץ' על הקווים.


ליברפול – קרדיף 1:4
במחזור שעבר אירחה קרדיף את פולהאם ובקרב העולות החדשות רשמה 2:4 גדול מבחינתה, היה זה ניצחונה הראשון העונה והיא עם חמש נקודות. היום היא הגיעה לאנפילד ותפסה את האדומים פעם נוספת ביכולת בינונית ומטה, ועדיין זה הסתיים ברביעייה ובכיבוש מחודש של הפסגה.


ליברפול אחרי תשעה מחזורים הייתה עם 23 נקודות מתוך 27, מעדה פעמיים ברציפות לפני הפגרה כשסיימה ב-1:1 מול צ'לסי וב-0:0 ביתי מול מנצ'סטר סיטי ובמחזור שעבר ניצחה ליברפול 0:1 בהאדרספילד בהרכב חסר – על כן קלופ חזר לפתוח עם הטריו מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו. היכולת הייתה הרחק משיאה ופירמינו כלל לא היה מעורב במשחק, אבל סלאח כבש ובישל פעמיים, מאנה הוסיף צמד הודות להפקרות הגנת קרדיף ובליברפול שוב חוגגים את העלייה למקום הראשון, שלוש נקודות מעל סיטי שתפגוש ביום שני את טוטנהאם (22:00 בספורטHD1).



יורגן קלופ. היכולת, למרות הרביעייה, בוודאי מדאיגה אותו (Gettyimages)


הרכבים
ליברפול
: אליסון, אלברטו מורנו, וירג'יל ואן דייק, דיאן לוברן, אלכסנדר ארנולד, פאביניו, ג'ורג'יניו ויינאלדום, אדם ללאנה (ג'רדאן שאקירי, 61), סאדיו מאנה, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו (ג'יימס מילנר, 71).


קרדיף: ניל אטרידג', ג'ו בנט, שון מוריסון, סולימאנה במבה, ברונו מנגה, ארון גונארסון (לואי דאמור, 73), ג'וניור הוילט, ג'וש מרפי (קאדים האריס, 74), ויקטור קמראסה, בובי ריד (קנת' זוהורה, 83), קאלום פטרסון.


מהלך משחק
דקה 10, 0:1 ליברפול:
אלכסנדר-ארנולד העביר כדור רוחב חד מימין, ההגנה התקשתה להרחיק והכדור נפל אצל סאדיו מאנה, הבעיטה שלו נבלמה והכדור נחת אצל ויינאלדום, שגם הניסיון שלו נהדף ובסופו של דבר הגיע מוחמד סלאח ומזווית קשה הכניע את אטרידג'.



זווית לא קלה לא מרתיעה את מוחמד סלאח (Gettyimages)


דקה 66, 0:2 לליברפול: רוברטו פירמינו הסתבך עם הכדור ברחבה, הגנת קרדיף לא הצליחה להרחיק ובסופו של דבר סאדיו מאנה בעט לפינה הרחוקה ונעץ את השני של קבוצתו.


דקה 77, קרדיף מצמקת ל-2:1: הוילט העביר רוחב מימין, פטרסון הצליח לשים את הרגל בזמן ולהכניע את אליסון.


דקה 84, 1:3 לליברפול:
מוחמד סלאח קיבל את הכדור בימין עם הפנים לשער, מצא את שאקירי במרכז הרחבה והאחרון כבש בקלות.


דקה 87, 1:4 ליברפול
: קרדיף התפרקה וסלאח ומאנה ניצלו זאת היטב. המצרי הוסיף עוד בישול, הפעם דהר ובמסירת עומק השאיר את הסנגלי באחד על אחד – מאנה הקפיץ וכבש.



הסנגלי חגג צמד במחצית השנייה (AFP)


ברייטון – וולבס 0:1

בירם כיאל שמר על המקום בהרכב והשחפים סופרים ניצחון שלישי ברציפות. היה זה גלן מארי שבדקה ה-48 דחק מקרוב וקבע את תוצאת המשחק. כיאל השלים 90 דקות וגם ספג כרטיס צהוב, אבל כאמור סייע לקבוצתו להמשיך ברצף הניצחונות והיא כבר עם 14, בדיוק כמו מנצ'סטר יונייטד המדורגת עשירית. וולבס נותרה לפחות זמנית במקום התשיעי עם 15 נקודות, הפסד שני שלה ברצף אחרי שני ניצחונות רצופים.



כיאל המשיך בהרכב, ברייטון במסלול הניצחונות (AFP)

פולהאם – בורנמות' 3:0

האם הייתה זו הפעם האחרונה של סלבישה יוקאנוביץ' על הקווים בפולהאם? הסרבי שהעלה את הקבוצה מהצ'מפיונשיפ וזכה למעל 100 מיליון ליש"ט בקיץ לרכש, רשם הפסד רביעי רצוף. הארי ווילסון הוכשל בדקה ה-14 וגם דייק מהנקודה הלבנה, דייויד ברוקס נהנה מבישול של ראיין פרייזר בדקה ה-72, האורחים גם נהנו מהרחקת קווין מקדונלד בצהוב שני ואדום בדקה ה-73, מיד אחרי השער, ו-ווילסון קבע את תוצאת המשחק כשחגג צמד בדקה ה-85. פולהאם עם חמש נקודות בלבד מתחת לקו האדום, בורנמות' שומרת על המקום השישי והיא עם 20 נקודות בפתיחת עונה נהדרת.


תוצאות נוספות
סאות'המפטון – ניוקאסל 0:0


ווטפורד – האדרספילד 0:3 (רוברטו פריירה 10, ג'רארד דאולופאו 19, איסק סאקסס 80)


לסטר – ווסטהאם 1:1

ללסטר: ווילפריד אנדידי (89) לווסטהאם: פביאן בלבואנה (30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי