הותר לפרסום: בעלי לסטר סריואדהאנהפראבה נהרג על המסוק שהתרסק

אוהדי לסטר אבלים
אוהדי לסטר אבלים | Gettyimages

אנגליה באבל: גופתו של הבעלים התאילנדי, שהחזיר את הקבוצה מהמתים והיה אחד הגורמים לאליפות הסנסציונית ב-2016, זוהתה בין ההרוגים בתאונה מחוץ לאצטדיון "קינג פאואר" אתמול בלילה

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
הותר לפרסום: ויצ'אי סריואדהאנהפראבה, בעלי קבוצת לסטר, נהרג בהתרסקות המסוק אמש (שבת) מחוץ לאצטדיון "קינג פאואר" לאחר המשחק בין קבוצתו לווסטהאם. לאחר יום שלם בו אוהדים מרחבי אנגליה הגיעו לאצטדיון, הניחו זרי פרחים והתפללו, לצד דיווחים לא רשמיים על זהות ההורגים בתאונה, התקבלו החדשות הקשות והממלכה נכנסה לאבל.




מנג'ר הקבוצה קלוד פואל אמר על האסון: "זו טרגדיה אמיתית למועדון. אני חושב על הקורבנות ועל המשפחות שלהם. רציתי לומר לכולם שאני בסדר, אבל עצוב מאוד". ראש עיריית לסטר, פטר סולסבי, צייץ: "חדשות נוראות". לסטר אמורה לשחק ביום שלישי נגד סאות'המפטון בגביע הליגה ב"קינג פאואר" כרגע ולא ברור כרגע אם המשחק יתקיים. ובינתיים המשחק של קבוצת הנשים היום נגד מנצ'סטר יונייטד בוטל, כמו גם המשחק של קבוצת המילואים נגד דרבי קאונטי.‎


באולפן של BT ספורט שנמצא באצטדיון הראו אותו מתרומם כרגיל והפרשן אמר: "הנה הבעלים טס מהמגרש", ואז תוך שניות הוא הסתחרר מחוץ לאצטדיון, הפך לכדור אש והתרסק ליד מגרש החניה של האצטדיון כ-200 מטר משם לעיני האוהדים ההמומים של השועלים, שידעו למי שייך המסוק. 


שוער לסטר קספר שמייכל נראה ממרר בבכי אחרי התרסקות המסוק, שבנס לא פגע בשחקנים או באוהדים שהיו בדרכם לעזוב את האצטדיון והיו בהלם מוחלט כשראו את המסוק מתרסק. אוהדים אחרים נאלצו לרוץ כדי לא להיפגע מגיצים וחלקים שעפו מהמסוק לכל עבר. אישתו של שוער העבר פיטר שילטון, סטפני, אמרה: "זה קרה מול העיניים שלנו. זה היה נורא, פשוט נורא".


"goalkeeper Kasper Schmeichel run out towards the crashed helicopter." https://t.co/VKiwfNf007 Vichai Srivaddhanaprabha and daughter reportedly dead along with the pilots
Schmeichel couldn't save them

— Dr. Roy Schestowitz (罗伊) (@schestowitz) 28 באוקטובר 2018

לפי עדי ראייה, שמייכל נראה מנסה תחילה לסייע להוציא אנשים מהמסוק, אבל אי אפשר היה להתקרב בגלל שהוא בער כולו. אחד מהם אמר בעילום שם: "ראיתי את המסוק מתרסק בצד השני של המגרש. שמייכל רץ אליו ראשון ואז הגיעו כל כוחות ההצלה והמשטרה". אחד האוהדים אמר ל"סקיי ניוז": "מה שקרה למשפחה הזאת נורא. הם השקיעו הכל במועדון והביאו לנו אליפות. לא יכולנו לקבל בעלים טובים יותר. זה לא הגיע להם".

 

— Jamie Vardy (@vardy7) 27 באוקטובר 2018

קבוצות רבות בפרמיירליג כמו ווסטהאם, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי ואחרות מסרו את תנחומיהן ללסטר. גארי לינקר צייץ: "זאת הייתה אחת התוכניות הכי קשות שאי פעם אירחתי. המחשבות עם המשפחה. זו טרגדיה נוראית".


That was the most difficult @BBCMOTD I've ever hosted. Thoughts are with everyone at Leicester City. A terrible tragedy. Heartbreaking.

— Gary Lineker (@GaryLineker) 27 באוקטובר 2018

The thoughts of all at West Ham United are with everybody at Leicester City at this time.

— West Ham United (@WestHamUtd) 27 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי