קלופ: "הצמרת מדהימה, הופכת את הליגה לאינטנסיבית"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

ליברפול אמנם לא הרשימה מול קרדיף, אבל הביסה 1:4 ושבה לפסגה. המנג'ר טען: "החזקנו בכדור 85 אחוז מהזמן, זה מטורף כי זה מראה שאף אחד לא נח לשנייה". שאקירי: "רוצה לזכות בפרמיירליג ובליגת האלופות"

(גודל טקסט)
ליברפול חזרה למקום הראשון לפחות עד המשחק בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי מחר (שני, 22:00 בשידור ישיר בספורטHD1), אחרי שניצחה את קרדיף 1:4 באנפילד. מוחמד סלאח כבש ובישל וסיים שבוע מעולה בו הבקיע ארבעה שערים בשלושה משחקים וחזר למספרים של שנה שעברה. סאדיו מאנה כבר מדורג שני בטבלת מלך השערים עם שישה כיבושים לעומת החמישה שהבקיע חברו המצרי.


זו רק פעם שלישית בליגה העליונה באנגליה ששלוש קבוצות לא הפסידו אחרי תשעה מחזורים (ליברפול, סיטי וצ'לסי). יורגן קלופ נשאל האם חשוב לו לעלות למקום הראשון בליגה ואמר: "לא ממש, אבל מספר הנקודות לכל קבוצה עושה את ההבדל בגלל הצפיפות. ההפרש בין 26 ל-23 נקודות נראה כמו הפרש של 20 נקודות. זה מדהים שלחמש קבוצות יש כל כך הרבה נקודות. זה עושה את הכל יותר אינטנסיבי עבור האוהדים והשחקנים. עבורנו זה היה אולי עוד צעד אחד קדימה, אבל יש לנו עכשיו קצת זמן להתאושש".


הפער בין הקבוצות היה כזה גדול שעד למחצית בלבד ליברפול רשמה 412 מסירות לעומת 35 של קרדיף. ליברפול ספגה שער ראשון באנפילד אחרי 918 דקות וראשון בבית אחרי שספגה מול ווסטהאם בפברואר. קלופ אמר על כך: "קרדיף חשבה שייתכן והשער הזה יעזור לה, אבל הגבנו מהר כדי להרוג את המשחק. הבנתי שהייתה לנו החזקת כדור של 85 אחוז. זה דבר מטורף. במיוחד אחרי ששיחקנו ביום רביעי וזה אומר שאם אתה מחזיק בכזה אחוז במשחק אתה לא יכול לנוח לשנייה. כולם מעורבים עם הכדור וזה מה שאנחנו רוצים שיקרה בכל משחק". ליברפול השוותה את הפתיחה הכי טובה שלה בפרמיירליג מ-2008/9 כאשר רשמה 26 נקודות מ-10 משחקים.

Star sport: The four tops #Tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/y9qOFRIijL

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 27 באוקטובר 2018

ג'רדאן שאקירי שוב עלה מהספסל וכיכב ובסיום אמר על היותו מחליף העונה: "אני רוצה לחזור להרגיש כמו שהרגשתי עם באיירן כשזכיתי בליגת האלופות ולעזור לליברפול לזכות באליפות הפרמיירליג". שאקירי זכה אז עם באיירן ב-2013 במפעל למרות שלא שיחק וישב על הספסל. "אני חולם גם לזכות עם ליברפול באלופות השנה. יש לנו כיום את השחקנים המתאימים. יש לי זיכרונות מדהימים, אז למה לא? ננסה השנה שוב להגיע לגמר האלופות והכל אפשרי. השנה יש לנו יותר שחקנים מוכשרים מבשנה שעברה וזה רק יכול לעזור כי יש מלחמה לא קלה על ההרכב".


ניל וורנוק מנג'ר קרדיף אמר בסיום: "ליברפול חזרה להיות בין הגדולות, אבל אני עדיין חושב שמנצ'סטר סיטי תזכה באליפות בפעם השנייה ברציפות".



שאקירי ומאנה. "הרגו את המשחק" אחרי שקרדיף צימקה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי