סלאח: "רק שהייתי בבאזל חשבתי שאוכל להגיע לליברפול"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

אחרי שהגיע ל-50 שערים במדי קבוצתו בזמן הקצר ביותר בתולדות המועדון, החלוץ המצרי התראיין לאתר הרשמי וסיפר על הרצון לשחק באנפילד מגיל צעיר, החברות הטובה עם דיאן לוברן ומתי חטף שריקות בוז?

(גודל טקסט)
מוחמד סלאח התראיין לאתר הרשמי של ליברפול אחרי שכבש 50 שערים ב-65 משחקים – יותר מהר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של המועדון. השיא הקודם היה שייך לאלברט סטובינס שכבש את שערו ה-50 אחרי 77 משחקים. בעונה שעברה כבש 44 שערים בכל המסגרות והעונה כבר שבעה שערים. בלם הקבוצה, דיאן לוברן, היה זה שראיין את סלאח.


הרצון לשחק בליברפול מגיל צעיר: "שמעתי על ליברפול מזמן כשהייתי ילד וידעתי שמדובר במועדון גדול ומפורסם בכל העולם עם המון אוהדים במזרח התיכון. בפעם ראשונה ששמעתי עליהם הייתי בן 10 או 11. רוב הזמן שיחקתי בפלייסטיישן עם ליברפול וזה היה החלום שלי לשחק יום אחד בליברפול, אבל האמת שמעולם לא דמיינתי שבאמת אשחק כאן. הפעם הראשונה שחשבתי שאולי אשחק בליברפול הייתה כששיחקתי בבאזל".


הפעם הראשונה במלוולד, מתקן האימונים: "זיכרון טוב. עברתי בדלתות הכניסה וחשבתי לעצמי עד כמה אני רוצה להצליח כאן. ידעתי שבאתי לשחק עם כוכבים גדולים ורציתי לדעת הכל עליהם ועל המועדון. הייתי קצת עצבני ומצד שני הייתי גם מאושר מהיום הראשון בקבוצה. מיד הרגשתי שזה הבית שלי. הסיקור של ליברפול ענק וקראתי כבר בבית המלון על ההעברה שלי. ידעתי שיהיה עלי לחץ ואנשים שירצו שאוכיח את עצמי, אבל אמרתי שאני אשחק את הכדורגל שלי ויהיה מה שיהיה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Interesting interview with Mo

A post shared by Dejan Lovren (@dejanlovren06) on



לשחק באנפילד: "זה משהו שונה במובן של הרגשות שיש לך. האוהדים דוחפים אותך ואתה מרגיש הרבה אהבה מהם. יורגן קלופ אמר לי מיד לשחק את הכדורגל שלי ולא לחשוב על דבר אחר. משחק ראשון שלי היה בחוץ נגד ווטפורד. היה לא קל במחצית הראשונה אבל אז בשנייה כבשתי וסחטתי פנדל, לכבוש שער במשחק הראשון שלך זה משהו שכל שחקן רוצה. באנפילד נכנסתי כמחליף נגד קריסטל פאלאס ואוהדים מחאו לי כפיים. הרגשתי בבית מיד. לאוהדים יש הרבה שירים עלי, אבל אני הכי אוהב את זה של 'מלך מצרים'. הם החלו לשיר עלי אחרי 10-15 משחקים. זה ריגש ונתן לי אדרנלין. הייתי רק חודשיים-שלושה בקבוצה וכבר חיברו עלי שיר. לא אשכח איך שרו בשמי כשקיבלתי את נעל הזהב אחרי המשחק מול ברייטון שנה שעברה. הבת שלי רצה למגרש ולקחתי ממנה את הכדור ואז פעם ראשונה בחיים אוהדי ליברפול שרקו לי בוז".


החברות עם דיאן לוברן
: "הפכנו חברים קרובים כשהיינו במחנה אימונים בדובאי באמצע העונה. אנחנו עכשיו צוחקים על הימים הראשונים. לוברן תמיד מעלה עלי בדיחות ברשתות החברתיות. אמרתי לו שהוא מפורסם במצרים כשהוא מעלה תמונה של שנינו".


קשיי שפה: "אני מבין עכשיו טוב יותר את הניב הסקאוסרי. בהתחלה היה לי קשה. אני מבקש מאנשים לדבר לאט יותר לפעמים כדי להבין".



מוחמד סלאח עם חברו הטוב דיאן לוברן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי