מוריניו אחרי בורנמות': "משחקים כאלה גורמים לשיער שלי להלבין"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד ניצחה בחוץ את בורנמות' 1:2; מוריניו לא מרוצה מההגנה

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד מתקרבת לצמרת הגבוהה, אחרי שניצחה במשחק דרמטי בבורנמות' 1:2 בזמן פציעות והשתוותה למארחים בטבלה, עם 20 נקודות. ז'וזה מוריניו רשם משחק רביעי ללא הפסד בליגה ונראה שרגע לפני המשחק מול יובנטוס בליגת אלופות הקבוצה מצאה ווינר – מרקוס רשפורד, שכבש את שערו השני בליגה אחרי שנכנס כמחליף. מוריניו לא חגג בסיום, אבל היה מרוצה לסיים את משחקו ה-900 בקריירה עם ניצחון.


מוריניו אמר אחרי המשחק: "המשחקים האלה גורמים לשיער שלי להלבין מרוב מתח, אני לא מבין איך אשלי יאנג ורשפורד לא כבשו מההזדמנויות שהיו לנו ולמה אנחנו פותחים את המשחקים חלש. כמה שגיאות שלנו גרמו לחוסר היציבות שלנו ונראינו כמו קבוצה שלא מתרגלת טקטיקה. אני אוהב את השיר של האוהדים 'התקפה, התקפה, התקפה', אבל כדי לתקוף אתה צריך יציבות. המנטליות הזאת מלבינה לי את השיער. במחצית אמרתי לשחקנים שאני המנג'ר הכי בר מזל בעולם לרדת עם תיקו, המחצית הראשונה היתה פשוט אסון. ההגנה שלנו היתה עלובה ובורנמות' שיחקה הרבה יותר טוב. אמרתי לשחקנים במחצית שאי אפשר לשחק גרוע יותר, אז בטוח נשחק טוב יותר במחצית השנייה".


ICYMI – #MUFC ensure Mourinho's 900th game in management ends in a win thanks to @MarcusRashford's last-gasp strike!

Match report: https://t.co/olRBMoZp88pic.twitter.com/sIzsdIyl4k

— Manchester United (@ManUtd) 3 בנובמבר 2018


העיתון "דיילי מייל" כתב בכותרת שלו: "התחילו את המשחק כמו חמורים וסיימו אותו כמו אריות". העיתון כתב: "זה כבר הפך לריטואל קבוע של משחק חצי שעה ראשונה כמו קבוצה שנלחמת נגד הירידה, ואחר כך כמו קבוצה אלופה. יונייטד פיגרה 1:0 בדקה ה-11 ואחרי זה היתה צריכה לרדת מהמגרש במחצית עם יתרון 1:5".


רומלו לוקאקו בספק למשחק עם יובנטוס. אתמול הוא לא היה בסגל הקבוצה לאחר שנפצע באימון יום שישי. מוריניו אישר אחרי המשחק כי ייתכן שלא יהיה כשיר גם למשחק מול  "הזברות" בטורינו. למרות הניצחון של יונייטד היו פרשנים שלא התלהבו, לדוגמא פול סקולס שממשיך למתוח ביקורת על היכולת של יונייטד ועל מוריניו. סקולס אמר ל-"BT ספורט": "רשפורד עשה שינוי גדול יחד עם הררה, ששחרר את פול פוגבה להתחיל לרוץ במחצית השנייה. עם זאת, רשפורד החמיץ כמה הזדמנויות שהיה צריך לכבוש. השער הזה שכבש היה צריך להיכבש הרבה לפני כן".



מוריניו. לא מרוצה מההגנה (Gettyimages)


נמניה מאטיץ' סירב באופן מפתיע ללבוש את פרח הפרג לזכר הנופלים בין חיילי בריטניה במלחמת העולם הראשונה. הוא לבש את הפרח בעבר, אבל הפעם סירב עקב מה שהוגדר כ"סיבות אישיות". יום הזיכרון לנופלים מצוין היום (ראשון) בבריטניה.  קאלום ווילסון, חלוץ בורbמות', כבש מול יונייטד את שערו השישי והוא האנגלי שהיה מעורב בהכי הרבה שערים העונה בפרמיירליג, עם 6 כיבושים ו-4 בישולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי