ליברפול מצטרפת לצ'לסי במירוץ אחרי כריסטיאן פולישיץ'

כריסטיאן פולישיץ'
כריסטיאן פולישיץ' | Gettyimages

הכישרון של דורטמונד, שבלט במדי ארה"ב במשחק הידידות האחרון, מבוקש על ידי שני מועדוני הפאר האנגלים. הבלוז היו בדרך להחתימו תמורת 70 מיליון ליש"ט, אבל נראה שקלופ לא יוותר עליו בקלות

(גודל טקסט)

באנגליה פורסם אתמול (שבת) שכריסטיאן פולישיץ', הכישרון בן ה-20 של בורוסיה דורטמונד, בדרך לצ'לסי תמורת 70 מיליון ליש"ט. אבל נראה שליברפול, שהיתה מעוניינת בו קודם לכן, לא תוותר עליו בלי פייט. ב"סאנדי מירור" פורסם היום שליברפול תהיה מוכנה למכור את קשר מונאקו לשעבר פאביניו המאכזב ביכולתו כדי לממן את רכישת האמריקאי המצוין. שחקן הכנף חתום עד 2020 אצל מוליכת הטבלה הגרמנית והיה מבוקש גם על ידי טוטנהאם.

לפי המירור, מנג'ר ליברפול יורגן קלופ נחוש בדעתו לשים את היד על פולישיץ' המשחק בקבוצה בה אימן בעבר. הכדורגלן הצטיין במדי נבחרת ארה"ב כשזו הפסידה 3:0 לאנגליה במשחק ידידות, וכבש עד כה עשרה שערים ב-77 משחקי ליגה בודרטמונד. קלופ עוקב אחריו מאז הצטרף לדורטמונד לפני ארבע שנים. מנג'ר ליברפול היה זה שביקש מפולישיץ', שהוא ממוצא קרואטי ונולד בפנסילבניה, להצטרף לאימוני הבוגרים במועדון. נכון לעכשיו דורטמונד מעוניינת להחתים אותו על חוזה ארוך טווח, אבל המשא ומתן תקוע ונראה שהשחקן רוצה לעזוב. הוא גם צוטט כאומר שהפרמיירליג היא הליגה שכל הילדים חולמים לשחק בה. גם בצ'לסי שמו עליו עין, ולפי הדיווח הם מובילים במירוץ להחתמתו אבל לא בלי מאבק.

מקור באנפילד אמר: "קלופ היה מעורב בהתפתחות של השחקן ועקב אחריו מקרוב. אין מצב שהוא ירים ידיים בכל הקשור לרכישתו. הוא יודע באיזה כישרון מדובר והוא יודע היטב שהוא יכול להלהיב את כל הפרמיירליג אם יגיע". פאביניו הוא אחת האכזבות בליברפול מאז נרכש ממונאקו בקיץ ב-43.7 מיליון ליש"ט, והוא שותף רק בארבעה משחקי ליגה העונה. יובנטוס ומילאן רוצות אותו ואם ליברפול רוצה לרכוש את פולישיץ' היא תהיה חייבת למהר למכור אותו כדי לממן את העסקה.

פולישיץ'. כבש 10 שערים במדי דורטמונד (Gettyimages)
פולישיץ'. כבש 10 שערים במדי דורטמונד (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי