קאנטה האריך חוזה עד 2023 ויהיה המשתכר הגבוה בצ'לסי

קאנטה
קאנטה | AFP

הצרפתי שהיו שמועות על מעברו לפ.ס.ז' הרגיע את האוהדים עם חתימה לחמש השנים הקרובות: "מאז שהגעתי למועדון השתפרתי מאוד, אוהב את העיר לונדון ומקווה להישאר פה להרבה זמן" כעת מקווים להגיע להסכם דומה עם הזאר

(גודל טקסט)
קשר צ'לסי אנגולו קאנטה, שהיה מבוקש בכמה קבוצות גדולות באירופה ובהן פאריס סן ז'רמן, חתם הבוקר (שישי) על הארכת חוזה בצ'לסי והביא בשורות נפלאות לאוהדי הקבוצה. קאנטה האריך את חוזהו עד 2023, ועל פי הידיעות הכפיל את שכרו השבועי מ-150 אלף ליש"ט ל-300 אלף ליש"ט לשבוע, מה שהופך אותו לשחקן שמשתכר הכי הרבה במועדון והשני בפרמיירליג כשכרגע רק אלכסיס סאנצ'ס מקדים אותו. כעת יקוו בצ'לסי לסגור על הארכת חוזה דומה עם אדן הזאר.


We have some great news…

✍️ @nglkante has signed a new contract!#Kante2023https://t.co/FTN6Uy2vmB

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 23 בנובמבר 2018


חוזהו הקודם של קאנטה היה עד 2021, לאחר שנרכש על ידי הקבוצה ב-2016 מלסטר. בצ'לסי יצאו בהודעה רשמית בה כתבה הדירקטורית של צ'לסי והנציגה של רומן אברמוביץ' מרינה גרנובסקיה: "אנחנו מאושרים להודיע שאנגולו קאנטה חתם על חוזה חדש וארוך טווח בצ'לסי. כשהוא הגיע מלסטר ידענו שהחתמנו שחקן מיוחד, אבל הוא הדהים את כולם עם היכולת שלו והעובדה שהוא אף פעם לא מתעייף והוא השחקן הכי פחות אנוכי שהכרנו. גם מחוץ למגרש הוא מקדיש עצמו למקצוענות ומתגלה כאדם מאוד צנוע, למרות שהוא אלוף העולם וזכה פעמיים באליפות הפרמיירליג עם לסטר ועם צ'לסי. אנחנו מצפים כעת לעוד חמש שנים ביחד איתו בלב הקישור של הקבוצה. מקווים שנזכה איתו בכמה שיותר תארים, פרסים, ניצחונות, חיוכים ואת כל מה שאנחנו מעריצים בו".


קאנטה עצמו אמר: "אני שמח שהארכתי את החוזה. היו לי שנתיים יפות בצ'לסי ואני מקווה שיהיו יותר. מאז שהגעתי למועדון השתפרתי מאוד כשחקן והצלחתי לאתגר את עצמי, וזכיתי בכמה תארים שאף פעם לא חשבתי שאשיג אותם. אני אוהב את העיר לונדון ואת המועדון ואני מאושר להישאר בו לעוד זמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי