צפו בתקציר: ניצחון ליגה שביעי ברצף לסיטי, 1:2 על ווטפורד

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

פפ ספג שער רביעי בארבעה משחקים, אבל השיג את שלוש הנקודות וישמור על המקום הראשון לפחות עד סוף השבוע, אז יתארח אצל צ'לסי. סאנה (40) ומחרז (51) בירם כיאל לא שותף בניצחון ברייטון 1:3 על קריסטל פאלאס

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
המשחקים הראשונים של מחזור אמצע השבוע באנגליה היום (שלישי) הביאו דרמות, שערים, הצגות וכמובן ניצחון של מנצ'סטר סיטי. התכולים גברו על ווטפורד 1:2 והגדילו לחמש נקודות את הפער מליברפול, שתשחק מחר נגד ברנלי. בירם כיאל ראה מהספסל את ברייטון מנצחת 1:3 את קריסטל פאלאס, בעוד ווסטהאם רשמה ניצחון שני ברצף והתרחקה מהתחתית.


מנצ'סטר סיטי – ווטפורד 1:2
הקבוצה ממרכז הטבלה פתחה את העונה טוב, אבל נחלשה וזהו הפסדה השלישי ברציפות. לירוי סאנה (40) היה הראשון לכבוש, וריאד מחרז הוסיף בדקה ה-51 כדי להבטיח את הניצחון. אלא שבדקה ה-85 עבדולייה דוקורה דחק מקרוב כדי לצמק והכניס את פפ ללחץ, כשאת הדקות האחרונות מנצלחת המארחת כדי לתקוף ולנסות להשוות.


בסופו של דבר זה לא עלה בידה, אבל לפפ יש סיבות לדאגה: אחרי פתיחת עונה מושלמת מבחינה הגנתית, זהו המשחק השני ברציפות והשלישי בארבעה משחקים בו היא סופגת. בשבת תגיע סיטי לסטמפורד ברידג' ושם זה יהיה סיפור אחר לגמרי.


We hang on to get yet another three points… job well done! #WATMCIpic.twitter.com/2WGKo1FtB7

— Manchester City (@ManCity) December 4, 2018


תוצאות נוספות
בורנמות' – האדרספילד 1:2


ברייטון – קריסטל פאלאס 1:3


ווסטהאם – קארדיף 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי