גווארדיולה לאופ"א: פרסמו החלטה על החקירה נגד סיטי

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מנג'ר סיטי אישר כי סרחיו אגוארו בספק לקראת משחק העונה בשבת, שבו תארח צ'לסי את סיטי. "ביום רביעי יודיעו לי מה מצבו הרפואי"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לדהור במקום הראשון בפרמיירליג' אחרי הניצחון על ווטפורד בלונדון 1:2. סיטי לא ממש הרשימה בניגוד למשחקים אחרים, אבל עדיין ברחה לחמש נקודות הפרש על ליברפול' שתשחק היום בברנלי.

פפ גווארדיולה התייחס בסיום המשחק לידיעות שמנצ'סטר סיטי עלולה להיות מורחקת עונה הבאה מליגת האלופות בגלל אי סדרים כספיים ועבירות על חוקי הפיירפליי הפיננסי. נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, אישר שיש וועדה בלתי תלויה שעוסקת בחקירת הפיירפליי של סיטי ואמר כי תתקבל החלטה בקרוב.

גווארדיולה אמר בסיום המשחק כי הוא מקווה שהתשובות של אופ"א יהיו מהירות וחיוביות מבחינת הקבוצה ודרש שאופ"א תצא עם המסקנות של החקירה כמה שיותר מהר' כדי למנוע מהקבוצה והאוהדים דאגות מיותרות. "טוב שנדע בדיוק היכן אנחנו עומדים", הוא אמר, "אם יהיה משהו לא תקין, לפחות אנשים יפסיקו לדבר על זה. אני בוטח מאוד במועדון, בארגון שלו. אם משהו לא בסדר, הם יגידו לנו".

בעיתון "טלגראף" כתבו בכותרת הראשית כי סיטי העבירה את הכדור למגרש של ליברפול. עכשיו התור שלהם לתת תשובה עם ניצחון ליגה. סיטי עברה חמש דקות של מתח מהדקה ה-85, כשווטפורד צמצמה ל-2:1. פפ הסכים שהיה מתוח: "בחמש דקות הכל יכול לקרות, אבל שיחקנו 70 דקות ברמה הכי גבוהה והגענו להמון מצבים. בעונה שעברה גם היו לנו משחקים כאלה. ניצחנו את סאות'המפטון בדקה ה-95 ואת ווסטהאם בדקה האחרונה. זה הכדורגל. כשאתה משחק בחוץ, לא כובש שער שלישי וסופג שער לקראת הסיום זה מלחיץ".

גווארדיולה אישר שסרחיו אגוארו הפצוע שלא שיחק אתמול בספק גם למשחק העונה בשבת, שבו תארח צ'לסי את סיטי. "מחר (רביעי) יודיעו לי מה מצבו הרפואי". פפ הרגיע את האוהדים שהפציעה של וינסנט קומפני לא רצינית. 

גבריאל ז'סוס ממשיך ביכולת הגרועה שלו בסיטי. אתמול הוא שוב לא כבש, משחק עשירי ברציפות בפרמיירליג.  היו לו שלוש הזדמנויות מול ווטפורד, אבל הוא לא ניצל אותן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי