צפו: 2:2 מרתק בין יונייטד לארסנל, 1:3 לליברפול בברנלי

לוקאס טוריירה, אנטוני מרסיאל
לוקאס טוריירה, אנטוני מרסיאל | AFP

השדים האדומים סופרים ארבעה משחקים ללא ניצחון. מוסטאפי ולקאזט כבשו לתותחנים, מרסיאל ספק ממהלך בנבדל ולינגארד השוו פעמיים ועצרו את ריצת התותחנים. המיטיירדס יצאו מפיגור, צ'לסי שוקעת אחרי 2:1 אצל וולבס

(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג הגיע לשיאו הערב (רביעי), כשבמוקד משחקי המחזור ה-15 חלוקת נקודות נפלאה בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל שנפרדו ב-2:2 שלמעשה מותירה את שתיהן מאכזבות. עוד הערב, סגנית המוליכה ליברפול התקשתה בהרכב חסר, אבל ניצחה 1:3 בברנלי, בעוד צ'לסי ממשיכה בירידה התלולה ביכולת ושוב הפסידה מחוץ לביתה, הפעם 2:1 לוולבס. טוטנהאם לא התקשתה בביתה ורשמה 1:3 על סאות'המפטון בדרך למקום השלישי.

מנצ'סטר יונייטד – ארסנל 2:2
20 משחקים רצופים רושמת ארסנל ללא הפסד בכל המסגרות, אבל את הגדולות היא עדיין מתקשה לנצח. נכון, רק לפני שלושה ימים היא רשמה 2:4 אדיר בדרבי על טוטנהאם, אבל הערב באולד טראפורד – מול מועדון ענק שנמצא בעיצומו של משבר שמעולם לא ידע – היא לא השכילה לשמור על יתרון בחצי הראשון ובחצי השני ותשוב ללונדון עם נקודה בלבד.

מנצ'סטר יונייטד הייתה נואשת לניצחון אחרי שסיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות ולפני כן הפסידה 3:1 למוליכה, האלופה והיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, אבל למזלה הצליחה לסחוט נקודה והיא רק במקום השמיני עם 23 נקודות, שמונה הפרש מהמקום הרביעי שמוביל בעונה הבאה לליגת האלופות. היו אלה אנטוני מרסיאל שממהלך שכנראה החל מעמדת נבדל וג'סי לינגארד שהכניעו את לנו ומחקו שערי יתרון של האורחים מראשו של מוסטאפי – שניצל טעות קשה של השוער דויד דה חאה שממשיך בעונתו הנוראית – ומבעיטה של לקאזט, שניצל בעצמו שגיאה קשה של מרקוס רוחו שפתח כחלק מהרכב חסר במיוחד של מוריניו, בין השאר עם פוגבה ולוקאקו על הספסל. המשמעות עבור ארסנל שהיא במקום החמישי עם 31 נקודות, בזהה לצ'לסי, מרחק 10 הפרש מהמקום הראשון ושתיים מטוטנהאם השלישית.


טוריירה ומרסיאל. קרב ללא הכרעה באולד טראפורד (AFP)

הרכבים
מנצ'סטר יונייטד:
דויד דה חאה, מתאו דרמיאן, מרקוס רוחו (מרואן פלאיני, 72), כריס סמולינג, אריק באיי, דייגו דאלוט, נמניה מאטיץ', אנדר הררה, ג'סי לינגארד (פול פוגבה, 75), אנטוני מרסיאל (רומלו לוקאקו, 63), מרקוס ראשפורד.

ארסנל: ברנד לנו, שקודראן מוסטאפי, סוקראטיס, רוב הולדינג (סטפן ליכטשטיינר, 36), הקטור ביירין, סיאד קולאסינאץ', לוקאס טוריירה, מתיאו גונדוזי, ארון ראמזי (הנריק מחיטריאן, 46), אלכס אייוובי (אלכסנדר לקאזט, 65), פייר אמריק אובמיאנג.


מהלך משחק
דקה 26, 0:1 לארסנל!
העונה הנוראית של דה חאה נמשכת. קרן של טוריירה משמאל נחתה על ראשו של מוסטאפי, שנגח למרכז הרחבה ועדיין הכניע את השוער שהדף לשערו שלו. האורחת ביתרון.


הררה מרחיק, אבל הכדור כבר עבר את קו השער (AFP)


דויד דה חאה עם משחק נוסף אותו לא ירצה לזכור (AFP)

דקה 30, 1:1! מנצ'סטר יונייטד חזרה במהרה. כדור חופשי של רוחו נהדר רע על ידי לנו, הררה היה הראשון להגיע לכדור החוזר והעביר רוחב שמרסיאל דחק פנימה בין שלל שחקני ההגנה. התותחנים טענו בצדק לנבדל שלא נפסק.


מרסיאל חוגג שוויון מהיר (AFP)

דקה 68, 1:2 לארסנל! טעות איומה של רוחו ייצרה מתפרצת של האורחים, בסיומה דאבל-פס בין מחיטריאן ללקאזט מסתיים עם כדור ברשת מרגלי הצרפתי.


לקאזט מגלגל את היתרון השני של התותחנים (AFP)

דקה 69, 2:2 מדהים! מנצ'סטר יונייטד מחדשת את המשחק ומשווה תוך שניות. קולאסינאץ' ניסה להשתלט על כדור ארוך לעבר הרחבה ולמעשה סידר לג'סי לינגארד שער קל.


לינגארד היה במקום הנכון בזמן הנכון כדי להשוות פעם נוספת (AFP)

ברנלי – ליברפול 3:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אנדי רוברטסון וסאדיו מאנה פצועים, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו זכו למנוחה והחלו את המשחק על הספסל וכך מצאה את עצמה סגנית המוליכה אחרי מחצית רעה מאוד ובתיקו מאופס מול המדורגת לפני האחרונה במחצית. אם זה לא הספיק, הצרות של יורגן קלופ גדלו כאשר ג'ק קורק העלה את המקומיים ל-0:1 מדהים בדקה ה-54. למזלה של ליבפול, שמונה דקות אחר כך ג'יימס מילנר מצא את הרשת בבעיטה על סף הרחבה, אז נכנסו סלאח ופירמינו למשחק והברזילאי גם היה מי שהפך את התוצאה והכריע את ההתמודדות בדקה ה-69, שלוש דקות בלבד אחרי שנכנס יחד עם הכוכב המצרי. עמוק בדקה ה-90 מתפרצת קטלנית הסתיימה בבישול של סלאח לשאקירי והפער מהמוליכה והאלופה מנצ'סטר סיטי שוב עומד על שתי נקודות.


פירמינו וסלאח על הספסל (Gettyimages)


הברזילאי כבש שלוש דקות אחרי שנכנס (Gettyimages)

וולבס – צ'לסי 1:2
מאוריציו סארי והבלוז מסתבכים. אחרי שנכנעה 3:1 לטוטנהאם, צ'לסי רשמה הפסד חוץ שני ברציפות במשחק בו כבר עלתה ליתרון מוקדם. הזאבים של נונו, היחידים פרט לליברפול שהעונה זכו לסחוט נקודה ממנצ'סטר סיטי, לא ניצחו שישה מחזורים רצופים – בהם הפסידו חמישה – אבל שבו למסלול בזכות שערים של ראול חימנס (59) ודייגו ג'וטה (63), שהפכו שער של רובן לופטיס צ'יק בדקה ה-12, יש מי שיטענו שהיה זה שער עצמי. בעקבות ההפסד הבלוז עם 31 נקודות וכבר במרחק של 10 מהפסגה, נונו שכמעט החלו דיווחים על שכיסאו מתנדנד עם ניצחון חשוב שמשיב את קבוצתו למקום ה-12 עם 19 נקודות.

טוטנהאם – סאות'המפטון 1:3
התרנגולים קפצו היישר למקום השלישי בזכות ניצחון קליל על הקדושים, שבמשחק הבא כבר יזכו לראות את האזנהוטל עומד על הקווים וכמובן שנותרו מתחת לקו האדום. הארי קיין כבש בדקה התשיעית מבישול של כריסטיאן אריקסן, לוקאס מורה (51) וסון (55) פתחו את המחצית השנייה בסערה וקבוצתו של פוצ'טינו עם 33 נקודות, אמנם מרחק לא קטן של שמונה נקודות מהפסגה, אבל שוב גבוה בצמרת. צ'רלי אוסטין רק צימק בתוספת הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי