יועצו של ז'וזה מוריניו: "פול פוגבה נרכש מסיבות מסחריות"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

בטור שפורסם ב"רקורד" הפורטוגלי, פארמס הצהיר: "מנצ'סטר יונייטד הכירה את האישיות שלו, אבל הוא מכניס המון כסף". המנג'ר עקץ את אלוף העולם גם לפני המשחק מול ולנסיה: "מייעץ למי שפתוח לשינוי ולעצות"

(גודל טקסט)
לא שקט במנצ'סטר יונייטד גם ביום של משחק שהוא כמעט ידידותי מבחינתה. הערב "השדים האדומים" יתארחו בוולנסיה בתקווה לנצח ושיובנטוס איכשהו תמעד מול יאנג בויז וכך לסיים בראש הבית, הכרטיס לשמינית כבר הובטח כידוע, אבל בכותרות שוב נמצא העימות בין המנג'ר ז'וזה מוריניו לפול פוגבה.


במסיבת העיתונאים לקראת המשחק זעם מוריניו כשנשאל מדוע הוא לא מצליח להוציא מאלוף העולם הצרפתי את המיטב. פוגבה, שעלה ליונייטד 89 מיליון ליש"ט, יפתח הערב מול ולנסיה ומוריניו קרא לו להצטיין במשחק ולהוכיח שהוא ראוי לחולצת ההרכב גם במשחק ביום ראשון הקרוב נגד ליברפול באנפילד (18:00, ספורט2).


כאשר העיתונאי רמז למוריניו שהוא האשם ביכולת הגרועה של פוגבה – אחרי שהיה לו מונדיאל מצוין – אמר מוריניו: "לא חושב שהשאלה שלך הולכת בכיוון של מה שאני רוצה לענות. אני לא אוהב את השאלה שלך".


'I don't like your question'

Jose Mourinho on why he hasn't got the best out of Paul Pogba https://t.co/akEddmPCwapic.twitter.com/nDk9bcVUuj

— MailOnline Sport (@MailSport) December 12, 2018


רומלו לוקאקו גילה השבוע כי מוריניו דיבר איתו בארבע עיניים ואמר לו איך הוא צריך להשתפר. כשנשאל אם עשה זאת גם עם פוגבה, נראה ש"המיוחד" בחר לעקוץ את הצרפתי: "לוקאקו לא היה השחקן היחיד שהיו לי פגישות איתו. אני נפגש עם שחקנים כאשר אני מרגיש שאני יכול להוציא מהם משהו חיובי. אני מקיים פגישות כאשר אני מרגיש השחקנים פתוחים לשינוי ועצות". 




במקביל, היועץ האישי של מוריניו, אלדיו פארמס, כתב טור לעיתון "רקורד" הפורטוגלי ובו טען כי מוריניו לא רצה את פוגבה מלכתחילה ושהנהלת יונייטד רכשה אותו מסיבות מסחריות. "מוריניו לא היה האיש שפעל להחתמת פוגבה. מי שהחתים אותו הכיר את האישיות שלו, אבל לפעמים לוקחים שחקן מסיבות לא ספורטיביות. מדובר בשחקנים שמכניסים הרבה כסף למועדון ויונייטד החזירה את ההשקעה בו תוך חצי שנה".



פוגבה. זה לא מוריניו שרצה לצרף אותו לתיאטרון החלומות (Gettyimages)


בנוסף, היועץ כמובן תמך במוריניו וטען שהמנכ"ל אד וודוורד סירב לרכוש בלם בעל שיעור קומה וקשר דומה לתכונות של אנגולו קאנטה: "כתוצאה מכך נאלצנו לראות אחרי חצי שנה את נמניה מאטיץ' או סקוט מקטומיניי משחקים בעמדת הבלם". במנצ'סטר יונייטד מתעניינים כעת בבלם בורדו, הברזילאי פבלו בן ה-27 שחתום עד קיץ 2021. הוא שיחק ב-2017 בקורינתיאנס כמושאל, אבל מאז מצטיין בבורדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי