דיווח: נבאס נחוש לעבור לפרמיירליג, רובן בדרך חזרה להולנד

קיילור נבאס
קיילור נבאס | AFP

חודש ינואר בפתח: כוכב באיירן מינכן שוחח עם מאמן פ.ס.וו איינדהובן מארק ואן בומל, ריאל מדריד לא תעמוד בדרכו של השוער. וגם: ג'ורדי קרוב להאריך את חוזהו בברצלונה והאם רדאמל פלקאו בדרך חזרה לספרד?

(גודל טקסט)
אריאן רובן, שהודיע לאחרונה שיסיים את דרכו בבאיירן מינכן בקיץ אחרי עשור, שוחח עם מאמן פ.ס.וו. איינדהובן מארק ואן בומל על חזרה אפשרית לקבוצה בה שיחק בין השניים 2002 ל-2004.


ג'ורדי אלבה, שמחזיק בחוזה בברצלונה עד קיץ 2019, צפוי להאריך את חוזהו בשורות אלופת ספרד לאחר שהצדדים הגיעו להבנות בנוגע לשכרו של המגן. 


עוד בברצלונה: יאספר סילסן, המחליף של מארק אנדרה טר שטגן בין הקורות, לא יעזוב את המועדון למרות מיעוט הדקות. אלופת ספרד לא מוכנה למכור את ההולנדי, אלא אם תגיע הצעה על סך 60 מיליון יורו.


קיילור נבאס, שהפך למחליף של טיבו קורטואה העונה בריאל מדריד, נחוש לעזוב את הבלאנקוס ולהצטרף לקבוצת פרמיירליג. על פי הפרסומים, הקבוצה מבירת ספרד לא תעמוד בדרכו אם תגיע הצעה ראויה.


דייגו קוסטה מעורר עניין רב בסין והוא צפוי לעזוב את אתלטיקו מדריד שנואשת למכור אותו ומעוניינת לצרף על חשבונו את האקס רדאמל פלקאו שמשחק כיום במונאקו.


Transfer news LIVE: PSV move to bring Robben back to Eindhovenhttps://t.co/dzNUNrYi5ipic.twitter.com/giQBSF7ZAt

— Daily Record Sport (@Record_Sport) December 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי