צפו: אריקסן כבש בדקה ה-90, טוטנהאם גברה 0:1 על ברנלי

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Gettyimages

הדני עלה מהספסל ובתוך תוספת הזמן העניק לתרנגולים ניצחון יקר בזכותו שמרו על המקום השלישי בטבלה. וולבס הכניעה 0:2 את בורנמות', ווטפורד שבה לנצח עם 2:3 על קרדיף ו-ווסטהאם ניצחה 0:2 את פולהאם

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בפרמיירליג נפתח מוקדם יותר היום (שבת) עם 1:3 של האלופה מנצ'סטר סיטי על אברטון, ניצחון שבזכותו פפ גווארדיולה שב לפסגה, אבל מי שאכזבה כהוגן במשחקי אחר הצהריים היא טוטנהאם שנפרדה בביתה ב-0:0 חלש מול ברנלי.

עוד היום, ניוקאסל ניצחה 0:1 בהאדרספילד בקרב תחתית, ווטפורד גברה 2:3 על קרדיף, קריסטל פאלאס ניצחה ללא ווילפריד זאהה 0:1 את לסטר ו-וולבס נהנתה משערים של ראול חימנס ואיוון קאבליירו כדי להכניע 0:2 את בורנמות'. במשחק המאוחר גברה ווסטהאם 0:2 בחוץ על פולהאם.

טוטנהאם – ברנלי 0:1
בשבוע שעבר ניצחה טוטנהאם בלסטר גם ללא הארי קיין שרק עלה מהספסל, במשחק בו המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו שמר את הכוחות לקראת מפגש אמצע השבוע מול ברצלונה. אז בקאמפ נואו התרנגולים חילצו 1:1 שהספיק להם כדי להעפיל לשמינית, אבל בפרמיירליג הם אכזבו ובמזל גדול מבחינתם הצליחו להכניע את ג'ו הארט ולנצח, הודות לבעיטה מתוך הרחבה של כריסטיאן אריקסן בדקה ה-91. טוטנהאם כעת בפער של שתי נקודות מליברפול השנייה וחמש נקודות הפרש מהמוליכה מנצ'סטר סיטי. מהמקומות הרביעי והחמישי היא פתחה לפחות זמנית פער של חמש נקודות.

פוצ'טינו נתן בהרכב הזדמנות לאוליבר סקיפ בן ה-18, השחקן הכי צעיר שפתח בטוטנהאם במסגרת הליגה מאז גארת' בייל באוקטובר 2007, כשעל הספסל חיכו כריסטיאן אריקסן ויונג מין-סון, השחקן הכי לוהט של הקבוצה בשבועות האחרונים. כאמור ג'ו הארט סיכל הזדמנות אחת הזדמנות, הארי קיין כמעט שלא הורגש ודלה עלי החמיץ כמעט מקו השער רגע לפני הדקה ה-90, אלא שדקה בתוך תוספת הזמן קיין הוריד לאריקסן, הדני נותר חופשי ועמוק בתוך הרחבה בעט כדור חזק שהכניע את הארט. קבוצתו של שון דייץ' נותרה עם 12 נקודות במקום ה-17, רק שתיים הפרש מהאדרספילד שמתחת לקו האדום.


סקיפ הצעיר שיחק 90 דקות והיה שותף לניצחון הדרמטי (AFP)

ווטפורד – קרדיף 2:3
אחרי שישה מחזורים רצופים ללא ניצחון, הצרעות עשו זאת על חשבון קרדיף. האורחת ניצחה את כל שלושת משחקי הבית האחרונים שלה, אבל בחוץ היא ממשיכה להתקשות – צברה רק נקודה אחת ב-0:0 במחזור השלישי  מול האדרספילד. ג'רארד דאולופאו כבש שער נפלא לאחר סלאלום בדקה ה-16, חוסה הולבאס הכפיל בדקה ה-52 ודומינגוס קינה הפך זאת לתבוסה בדקה ה-68, אלא שג'וניור הולייט (80) ובובי ריד (82) הצליחו להלחיץ את המקומיים כשצימקו ל-3:2 ולא מעבר. קרדיף עם 14 נקודות, ירדה למקום ה-16, ווטפורד במרכז הטבלה עם 24 נקודות לאחר פתיחה נהדרת לעונה.

וולבס – בורנמות' 0:2
ניצחון שלישי ברציפות לזאבים. אחרי שכבר דווח כי כסאו של נונו מתנדנד בעקבות ההידרדרות בטבלה, וולבס רשמה שישה משחקים ללא ניצחון באוקטובר-נובמבר, העולה החדשה והשאפתנית שוב מרשימה והפעם היו אלה ראול חימנס (12) והמחליף איבן קבאליירו (90) שכבשו והעלו את מאזן הקבוצה ל-25 נקודות, כבר מדורגת שביעית. בורנמות' לעומתה עם ניצחון יחיד בשבעה משחקים, הפסידה בכל השישה, ירדה למקום התשיעי עם 23 נקודות.

פולהאם – ווסטהאם 2:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הריצה של הפטישים נמשכת ומנואל פלגריני ושחקניו עם ניצחון רביעי ברציפות, בעוד קלאודיו ראניירי שוב מועד ונשאר במקום האחרון בטבלה עם תשע נקודות. רוברט סנודגראס בדקה ה-17 מצא את הרשת משחק נוסף, מיקאיל אנטוניו הכפיל מבישול של צ'יצ'ריטו בדקה ה-29 והאורחת עם 24 נקודות במקום התשיעי, משכיחה את פתיחת העונה שהחלה עם ארבעה הפסדים רצופים.


פלגריני. הפטישים מתחילים להתחבר (AFP)

תוצאות נוספות
האדרספילד – ניוקאסל 1:0 (סלומון רונדון, 55)
קריסטל פאלאס – לסטר 0:1 (לוקה מיליבוייביץ', 39) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי