צפו בתקציר: דלה עלי להט, 0:2 לטוטנהאם בדרבי נגד ארסנל

דלה עלי
דלה עלי | Gettyimages

הספרס נקמו על ההפסד בליגה עם ניצחון משכנע באמירויות. האנגלי בישל לסון (20) וכבש את השני באומנות (60), הפסד שני ברציפות לקבוצתו של אמרי. צפו בתקציר: צ'לסי גברה 0:1 על בורנמות' משער מאוחר של הזאר (84)

(גודל טקסט)

אחרי שמנצ'סטר סיטיוברטון מהליגה השלישית העפילו אתמול (שלישי) לחצי הגמר של גביע הליגה, טוטנהאם וצ'לסי השלימו את תמונת ארבע העולות אחרי שהספרס ניצחו 0:2 את ארסנל בחוץ ובלוז השיגו ניצחון 0:1 דחוק בסטמפורד ברידג' על בורנמות'.

ארסנל – טוטנהאם 2:0
טוטנהאם שלא הפסידה בכל המסגרות מאז אותו 4:2 בהאמירויות קיבלה הזמנות נוספת להוכיח לתותחנים שהיא הקבוצה הבכירה בצפון לונדון. התרנגולים עלו ליתרון מהיר בדקה ה-20 אחרי מהלך נפלא של דלה עלי שהסתיים בשער של יונג מין סון. בדקה ה-60 מבשל השער הראשון דלי עלי הכפיל את התוצאה עם הקפצה אלגנטית מעל פטר צ'ך והתוצאה נשמרה עד הסיום.


כובש השער הראשון. יונג-מין סונג (Gettyimages)

צ'לסי – בורנמות' 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הבלוז היו דומיננטיים לכל אורך כל המשחק כששלטו לא פחות מ-73% בכדור ובעטו 25 פעמים לכיוון השער, אך קבוצתו של סארי התקשתה למצוא את הרשת. כשהיה נראה שהמשחק כבר בדרך לפנדלים, אדן הזאר כבש שש דקות לסיום והעלה את צ'לסי לחצי הגמר של הגביע הראשון של העונה בו זכתה לאחרונה בעונת 2014/15.

אדן הזאר חוגג עם אמרסון את העליה לחצי הגמר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי